کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سیستم عامل جدید گوگل، آغازی برای آینده

27 مرداد 1395 ساعت 18:11

ایتنا- شرکت گوگل به‌تازگی سیستم عامل جدیدی به نام Fuchsia معرفی کرده است که این سیستم عامل قرار است تا مرز بین پلتفرم‌ها را درهم‌شکسته و تعریف جدیدی برای آینده فناوری و سیستم‌های عامل به همراه بیاورد.




شرکت گوگل به‌تازگی سیستم عامل جدیدی به نام Fuchsia معرفی کرده است که این سیستم عامل قرار است تا مرز بین پلتفرم‌ها را درهم‌ شکسته و تعریف جدیدی برای آینده فناوری و سیستم‌های عامل به همراه بیاورد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، امروزه یکی از مواردی که بسیاری از شرکت‌های فناوری برای رفع آن در تلاش هستند، فاصله بین سیستم‌های عامل است.

تولیدکنندگان نرم‌افزار برای ساخت یک سیستم عامل با سردردی به نام انتخاب پلتفرم روبرو هستند و به همین دلیل نیز عملا امکان انتخاب برای کاربران به حد زیادی پایین خواهد آمد.


حال شرکت گوگل اقدام به طراحی یک سیستم عامل جدید کرده است که می‌تواند آینده را در دنیای امروزی ما رقم بزند و مرز بین پلتفرم‌ها را از میان بردارد.

این سیستم عامل که Fuchsia نام دارد، یک سیستم عامل متن‌باز است که به گفته گوگل می‌تواند بر روی تمامی سیستم‌ها به اجرا دربیاید.

دامنه تعریف شده برای Fuchsia از کامپیوترهای خانگی، تلفن‌های همراه هوشمند، فناوری‌های پوشیدنی و اینترنت اشیاء را شامل می‌شود و به همین دلیل نیز می‌توان به آینده این سیستم عامل بسیار امیدوار بود.

این سیستم عامل در هسته خود از ربان برنامه‌نویسی اختصاصی گوگل یعنی دارت بهره می‌برد و قرار است تا امکان پذیرایی از دامنه بزرگی از سخت‌افزارها را داشته باشد.
 


کد مطلب: 44793

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44793/سیستم-عامل-جدید-گوگل-آغازی-آینده

ايتنا
  https://www.itna.ir