کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عبور فروش آیفون از مرز یک میلیارد؛

انتشار اطلاعات جدید درباره رنگ آیفون ۷

خبرگزاری مهر , 25 مرداد 1395 ساعت 15:58

ایتنا- رنگ مشکی فضایی (Space Black) که آیفون‌های جدید را معرفی می‌کنند جایگزین خاکستری فضایی در آیفون‌های فعلی خواهد شد.




در آستانه آغاز فروش رسمی آیفون ۷، تصاویر و اطلاعات جدیدی درباره رنگ این محصول منتشر شده است.


به گزارش ایتنا از مهر، این روزها درز اطلاعات و تصاویر درخصوص نسل بعدی آیفون‌ها در فضای مجازی ادامه دارد. تصاویر جدیدی از آیفون ۷ پلاس Space Black منتشر شده که در آن به خوبی پورت Smart Connector دیده می‌شود حال آنکه دیگر خبری از پورت هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیست.

اپل به تازگی اعلام کرده که فروش آیفون‌هایش از سال ۲۰۰۷ از مرز یک میلیارد دستگاه گذشته است. این خبر درحالی منتشر می‌شود که پیش‌بینی‌ها حکایت از افت فروش جهانی آیفون‌ها دارد که این وضعیت نه تنها برای اپل بلکه برای سایر شرکت‌های مرتبط و همکار با این شرکت آمریکایی نیز تأثیر منفی می‌گذارد.

حالا اپل حساب ویژه‌ای بر روی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس باز کرده به این امید که روند کاهشی فروش آیفون‌هایش توقف یافته و در شیب صعودی قرار گیرد.

انتظار می‌رود آغاز فروش این دو محصول جدید از ماه سپتامبر کلید بخورد و این اتفاق با رونمایی رسمی و به کارگیری سیستم‌عامل iOS نسخه ۱۰ همراه خواهد بود.

رنگ مشکی فضایی (Space Black) که آیفون‌های جدید را معرفی می‌کنند جایگزین خاکستری فضایی در آیفون‌های فعلی خواهد شد.

مشکی فضایی که اپل در آیفون‌های جدیدیش معرفی خواهد کرد تیره‌تر از خاکستری فضایی است که هم‌اکنون در آیفون‌های ۶ و ۶ پلاس به کار گرفته است.


کد مطلب: 44778

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44778/انتشار-اطلاعات-جدید-درباره-رنگ-آیفون-۷

ايتنا
  https://www.itna.ir