۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۴

مدیریت سایت از طریق تلفن همراه

ایتنا - اپلیکیشن PPA Tools براساس آنچه طراحان برنامه می‌گویند با بهره‌گیری از پروتکل‌ها و ابزارهای موجود برای بررسی، خطایابی وضعیت وب سایت‌ها و شبکه‌های رایانه‌ای امکان مدیریت وب سایت از طریق گوشی همراه را آسان می‌کند.
مدیریت سایت از طریق تلفن همراه


استفاده از ابزارها و سرویس‌های متفاوت آنلاین برای دریافت گزارش و رفع مشکلات گوناگون در شبکه‌های داخلی یا حتی رفع مشکلات احتمالی و به وجود آمده در وب‌سایت، ارسال و دریافت ایمیل، تاریخ ثبت و انقضای دامنه و سرویس میزبانی وب در میان متخصصان یک امر ساده و عمومی است.


به گزارش ایتنا از ایران آنلاین، اما این شیوه مدیریت محدودیت‌هایی هم به همراه دارد از جمله اینکه پراکندگی و تعدد این ابزار‌های گوناگون برای مدیریت سایت باعث کندی فعالیت‌های شما می‌شود. بتازگی اپلیکیشنی طراحی شده که به صورت منسجم تمامی ابزار برای مدیریت یک سایت از طریق تلفن همراه را فراهم می‌کند.

این اپلیکیشن که PPA Tools نام دارد براساس آنچه طراحان برنامه می‌گویند با بهره‌گیری از پروتکل‌ها و ابزارهای موجود برای بررسی، خطایابی وضعیت وب سایت‌ها و شبکه‌های رایانه‌ای امکان مدیریت وب سایت از طریق گوشی همراه را آسان می‌کند.

این اپلیکیشن از مجموعه ابزارهای کاربردی تشکیل شده است تا کاربر را از زمان راه‌‌اندازی یک سایت تا ثبت‌نام دامنه و... کمک کند. برای مثال در قسمت Whois اطلاع از مشخصات مالک، تاریخ ثبت و انقضا، مشخصات میزبان و شرکت ثبت‌کننده دامنه را در خود نگهداری می‌کند.

در واقع در قسمت Whois این اپلیکیشن کاربر می‌تواند با وارد کردن نام دامنه (بدون پسوند) از وضعیت ثبت یا آزاد بودن دامنه با پسوند‌های .com ,.net ,.org ,.ir ,.co.ir اطلاع کسب کند.

یا در قسمت Ping یا «بررسی وضعیت ارتباط با مقصد مورد نظر «کاربر با وارد کردن آدرس اینترنتی IP یا دامنه (URL)، می‌تواند وضعیت ارتباط خود با مقصد مورد نظر را بررسی کند. این اپلیکیشن به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این اپ فارسی می‌توانید به سایت www. ppahost.org سر بزنید.
کد مطلب: 44774
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام