۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۹

گجت‌های جالب برای کاربران آیفون

ایتنا- با خواندن این مقاله با گجت‌های محبوب آیفون آشنا شوید.
گجت‌های جالب برای کاربران آیفون


بازار لوازم جانبی دیجیتال معمولا پر از محصولات متنوع و جالب است که کاربران را به خوبی می‌توانند به خودشان جذب کنند. در این میان اما از آنجایی که کاربران گوشی‌های آیفون علاقه خاصی به گجت محبوب‌شان دارند، همیشه به دنبال لوازمی خاص و متفاوت برای آنها هستند. درست به همین دلیل هم هست که گجت‌های جالبی برای انواع آیفون روانه بازار می‌شود. در همین راستا مجله بیزینس‌اینسایدر به بررسی و معرفی چند گجت جانبی خاص برای آیفون‌ها پرداخته است که با آنها در اینجا آشنا می‌شویم.

 

فلاش دوربین خارجی: اگر فکر می‌کنید فلاش دوربین گوشی آیفون‌تان چندان خوب عمل نمی‌کند، می‌توانید از iBlazr 2 کمک بگیرید. این فلاش اکسترنال با استفاده از بلوتوث به گوشی شما متصل شده و درست با نرم‌افزار دوربین روی سیستم‌عامل iOS هماهنگ می‌شود. حالا کافیست با آیفون‌تان عکس بگیرید تا این فلاش هم عمل کند. شما می‌توانید میزان نور این فلاش را خودتان تنظیم کنید. این فلاش بی‌سیم در حال حاضر با قیمت ۶۰ دلار عرضه می‌شود.

کلید شاتر قابل اتصال: اگر به دنبال راهی برای محافظت از گوشی‌تان هستید و از طرفی دوست دارید به شیوه سنتی عکاسی کنید، می‌توانید SNAP! PRO را بخرید. این کیس که ساختار مقاومی دارد، به شما کمک می‌کند تا با یک کلید فیزیکی شاتر دوربین را بفشارید و عکاسی کنید. این محصول قیمت ۵۳ دلاری دارد.

لنز دوربین قابل اتصال: درست مانند لنزهای حرفه‌ای دوربین‌های عکاسی، حالا می‌توانید لنز Loha Life's solution را روی دوربین آیفون‌تان نصب کنید و به راحتی عکس‌هایی با زوایای واید و ماکرو بگیرید. این محصول تازه‌وارد که طرفداران زیادی هم دارد با گوشی‌های هوشمند اندرویدی هم کار می‌کند و با قیمت ارزان ۲۷ دلاری به بازار عرضه شده است.

 

بادسنج همراه: اگر در شرایطی هستید که می‌خواهید در لحظه سرعت باد را بسنجید می‌توانید یک بادسنج همراه بگیرید که به راحتی روی گوشی آی‌فون‌تان نصب شده و به سرعت اطلاعات موردنیازتان را در اختیار شما می‌گذارد. این بادسنج در پورت خروجی هدفون نصب می‌شود و با اپلیکیشن مخصوص خودش، اطلاعات مختلف آب و هوایی را به کاربرانش می‌دهد. برای خرید این بادسنج همراه باید ۴۰ دلار هزینه کنید.

قلابی که شارژر هم هست: یک شارژر همراه و ساده که ساختاری شبیه قلاب دارد و می‌تواند همزمان کلیدهای شما را هم نگه دارد. MFi دارای یک کابل USB است که به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه‌بر شارژ کردن آی‌فون‌تان، اطلاعات آن را هم منتقل کنید. برای خرید این شارژر جالب باید ۳۰ دلار هزینه کنید.

 

کیبورد مجازی: هرچند استفاده از کیبوردهای مجازی به‌راحتی و سادگی کیبوردهای فیزیکی نیست، اما ساختار مجازی و کار با آن جالب است. Cellulon's Epic یک کیبورد مجازی است که می‌تواند روی هر سطحی مورد استفاده قرار بگیرد. البته کار با این کیبورد طبیعتا راحت‌تر از کار با کیبورد کوچک گوشی شماست. این کیبورد مجازی قیمت ۱۰۰ دلاری دارد.

راهکاری برای افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی: اپل به اضافه نکردن قابلیت پشتیبانی از حافظه‌های microSD در گوشی‌های آی‌فونش شهرت دارد. درست به همین دلیل بسیاری از کاربران آی‌فون با مشکل کمبود فضای ذخیره‌سازی مواجه هستند، بنابراین یک گجت جانبی می‌تواند به کمک این کاربران بیاید. Leef iBridge یک حافظه فلش است که از پورت‌های USB و Lightning بهره می‌‌برد. با استفاده از این محصول به راحتی می‌توانید اطلاعات مختلف را از گوشی خودتان به منابع دیگر هم منتقل کنید. نسخه ۱۶ گیگابایتی آن با قیمت ۶۰ دلار در بازار عرضه می‌شود.

منبع : دنیای اقتصاد
کد مطلب: 44771
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام