۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۶

رونمایی قریب‌الوقوع از ساعت هوشمند جدید کره‌ای

ایتنا- ساعت هوشمند جدید سامسونگ موسوم به Gear S3 ماه آینده در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد. این ساعت جایگزین Gear S2 خواهد شد.
رونمایی قریب‌الوقوع از ساعت هوشمند جدید کره‌ای


اگر چه هنوز سامسونگ به طور رسمی اطلاعاتی در این زمینه منتشر نکرده، اما دعوتنامه‌های شرکت در مراسم رونمایی از این ساعت در حال توزیع است.


به گزارش ایتنا از فارس، پیش‌بینی می‌شود امسال هم دو مدل از ساعت‌های هوشمند سامسونگ در معرض دید علاقمندان قرار بگیرد. این دو مدل Gear S3 و Gear S3 Classic نام دارند. یک مدل لوکس از ساعت یاد شده هم با همکاری جواهرسازی سوییسی یعنی Grisogono ساخته خواهد شد. رونمایی از این مدل در ماه مارس سال ۲۰۱۷ صورت می‌گیرد.

Gear S3 علاوه بر حسگرها و امکانات قبلی به مجموعه‌ای از حسگرهای جدید و از جمله فشار سنج، ارتفاع سنج، سرعت سنج، و GPS یکپارچه تازه مجهز خواهد بود. از نظر ظاهری نیز تغییراتی در ساعت یاد شده به وجود امده و از جمله چرخش قاب برای این ساعت در نظر گرفته شده است.

در این ساعت از سیستم‌عامل Tizen OS استفاده شده که از جمله نقاط ضعف آن پشتیبانی از تعداد کمتری از برنامه‌های کاربردی در مقایسه با سیستم‌عامل Android Wear است. قیمت نهایی این ساعت هنوز اعلام نشده است.
کد مطلب: 44733
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام