کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تبدیل کنسول بازی ایکس‌باکس به لپ‌تاپ

خبرگزاری مهر , 24 مرداد 1395 ساعت 9:17

ایتنا- مزیت لپ‌تاپ جدیدی که با استفاده از ایکس‌باکس وان طراحی شده قابلیت حمل و نقل ساده‌تر آن است.




پس از گذشت چند هفته از عرضه کنسول بازی ایکس‌باکس وان.اس مایکروسافت، یک جوان خلاق به نام ادی زاریک با افزودن برخی امکانات و اعمال تغییراتی آن را به یک لپ‌تاپ تبدیل کرد.


به گزارش ایتنا از مهر، وی قبلا هم با ترکیب دو کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ سونی و ایکس باکس وان هم یک لپ‌تاپ خاص طراحی کرده بود.

مزیت لپ‌تاپ جدیدی که با استفاده از ایکس‌باکس وان طراحی شده قابلیت حمل و نقل ساده‌تر آن است. در داخل این لپ‌تاپ مؤلفه‌های سخت‌افزاری ایکس‌باکس وان.اس گنجانده شده و به عنوان نمایشگر هم از یک تلویزیون ۱۹ اینچی سامسونگ استفاده شده است. البته کاربران در صورت علاقه می‌توانند از نمایشگرهای دیگری به دلخواه خود استفاده کنند.

این لپ‌تاپ دست‌ساز فاقد باتری است و کاربران در زمان جابجایی باید یک منبع برق هم با خود به همراه ببرند. قیمت این سیستم همراه با ۵۰۰ گیگابایت حافظه داخلی توسط فرد سازنده ۱۴۹۵ دلار اعلام شده است.

البته اگر کاربران کنسول خودشان را برای تبدیل به لپ‌تاپ ارائه کنند تنها باید ۱۱۹۵ دلار بپردازند. بدیهی است که مایکروسافت از چنین تولیداتی پشتیبانی نمی‌کند و کاربران در صورت وقوع مشکل باید به ادی زاریک مراجعه کنند.


کد مطلب: 44715

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44715/تبدیل-کنسول-بازی-ایکس-باکس-لپ-تاپ

ايتنا
  https://www.itna.ir