۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۴

تحقیق از گوگل در کره جنوبی به اتهام نقض قوانین ضدانحصار

ایتنا- کره جنوبی به علت نصب برنامه‌های وابسته به گوگل به طور پیش فرض بر روی گوشی‌های اندرویدی تحقیقاتی را در زمینه انحصارطلبی گوگل آغاز کرد.
تحقیق از گوگل در کره جنوبی به اتهام نقض قوانین ضدانحصار


مقامات رگولاتوری کره جنوبی می‌گویند، در حال تحقیق در مورد عملکرد گوگل در این کشور هستند، تا مشخص شود، آیا این شرکت فناوری آمریکایی قوانین مقابله با رفتار ضد رقابتی را نقض کرده است یا خیر.


به گزارش ایتنا از فارس، کمیسیون تجارت عادلانه کره جنوبی می‌گوید، این تحقیقات هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده و در صورت نقض قوانین داخلی کره جنوبی توسط گوگل موضوع به اطلاع عموم می‌رسد.

ماموران کره‌ای در اولین گام با مراجعه به دفتر مرکزی گوگل در شهر سئول پایتخت کره جنوبی در ماه جولای تحقیقاتی را در این زمینه به عمل آوردند.

آنچه که عامل آغاز این تحقیقات شده نصب برخی برنامه‌های وابسته به گوگل به طور پیش فرض بر روی گوشی‌های اندرویدی است. گوگل متهم است که با این کار برنامه‌های تولیدی شرکت‌های رقیب را به حاشیه رانده است.

در تحولی دیگر مقامات رگولاتوری در روسیه بعد از تحقیق در مورد عملکرد گوگل این شرکت را به علت رفتار انحصارطلبانه تجاری به پرداخت ۶.۸ میلیون دلار جریمه محکوم کردند. در همین حال تحقیقات از این شرکت به اتهامی مشابه در مقر اتحادیه اروپایی در جریان است.
کد مطلب: 44707
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام