۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۴

درآمد نجومی صنایع نرم‌افزاری چین

ایتنا- به نظر می‌رسد که شش ماه نخست سال میلادی جاری برای کشور چین بسیار مثبت و مناسب سپری شده است زیرا گزارش‌ها حاکی از درآمدی بیش از سیصد میلیارد دلار برای بخش نرم‌افزاری این کشور هستند.
درآمد نجومی صنایع نرم‌افزاری چین


به نظر می‌رسد که شش ماه نخست سال میلادی جاری برای کشور چین بسیار مثبت و مناسب سپری شده است زیرا گزارش‌ها حاکی از درآمدی بیش از سیصد میلیارد دلار برای بخش نرم‌افزاری این کشور هستند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، کشور چین دارای بازاری منحصربه‌فرد و شرایطی کاملا ویژه است که نمی‌توان آن را با هیچ کشوری مقایسه کرد.

به همین دلیل نیز حتی اگر شرکت‌های چینی در بازارهای جهانی حضور گسترده و چشم‌گیری نداشته باشند، بازهم به علت بازار مناسب داخلی قادر به کسب سود کلان خواهند بود.


حال آمار و ارقام به دست آمده از ۶۶ ماهه نخست سال جاری میلادی نشان دهنده وضعیت مطلوب صنایع نرم‌افزاری در پرجمعیت‌ترین کشور دنیا هستند.

صنایع نرم‌افزاری در حقیقت در سه رده تجاری محصولات نرم‌افزاری، خدمات فناوری اطلاعات و نرم‌افزار برای سیستم‌های نهفته ارزیابی می‌شود که چین در هر سه زمینه با سود چشمگیری روبرو بوده است.

بر اساس گزارش وزارت فناوری اطلاعات چین، مجموع سود این سه بخش در بازه زمانی بین ماه‌های ژانویه تا ژوئن سال ۲۰۱۶ برابر با ۲ هزار و ۲۵۴ تریلیون یوان چین برابر با ۳۴۴.۹ میلیارد دلار بوده است.
 
کد مطلب: 44703
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام