۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۲

همکاری TSMC و اپل برای تامین سخت‌افزار ساعت هوشمند

ایتنا- به‌تازگی گزارش‌هایی منتشر شده است که بر اساس آن‌ها شرکت تایوانی TSMC که سابقه خوبی در همکاری با اپل دارد، با این شرکت قرارداد همکاری جهت تامین سخت‌افزار مورد نیاز برای ساعت هوشمند امضا نموده است.
همکاری TSMC و اپل برای تامین سخت‌افزار ساعت هوشمند


به‌تازگی گزارش‌هایی منتشر شده است که بر اساس آنها شرکت تایوانی TSMC که سابقه خوبی در همکاری با اپل دارد، با این شرکت قرارداد همکاری جهت تامین سخت‌افزار مورد نیاز برای ساعت هوشمند امضا نموده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، شرکت اپل در زمینه ساعت‌های هوشمند سامسونگ را به‌عنوان یک رقیب جدی در مقابل خود می‌بیند ولی در پس پرده معادلات مدیریتی بین این دو شرکت شاهد روندی کاملا متفاوت هستیم.

تا به امروز سامسونگ به‌عنوان تامین کننده اختصاصی پردازنده برای ساعت هوشمند اپل فعالیت می‌کرده است ولی این شرایط در آستانه تغییر است.


گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن هستند که شرکت اپل قصد دارد تا یک تولیدکننده تراشه‌های پردازشی خوش‌نام را در کنار سامسونگ به‌عنوان تامین کننده اصلی پردازنده ساعت‌های هوشمند خود معرفی کند.

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن هستند که اپل در این راستا با شرکت تایوانی TSMC به توافق رسیده است تا بار دیگر از خدمات این شرکت خوش‌نام بهره‌مند شود.

البته میزان استفاده از پردازنده‌های هر یک از شرکت‌ها بر روی نسخه دوم ساعت هوشمند اپل مشخص نشده است. شایان‌ ذکر است که قرار است نمایشگرهای اپل واچ دو را نیز شرکت کره‌ای ال‌جی برای این غول آمریکایی تامین نماید.
 
کد مطلب: 44702
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام