۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۸

اینترنت وای.فای غیر مجانی فیس‌بوک در راه هند

ایتنا- فیس‌بوک با هدف جذب کاربران بیشتر سعی در ارائه اینترنت ارزان به مردم هند دارد.
اینترنت وای.فای غیر مجانی فیس‌بوک در راه هند


فیس‌بوک بعد از اولین تلاش خود برای حضور در هند از طریق ارائه خدمات وای.فای، مجددا برای حضور در بازار مذکور در تلاش است، اما این‌بار قرار نیست خدمات خود را به رایگان ارائه دهد.


به گزارش ایتنا از فارس، مارک زاکربرگ بعد از اعلام اولیه ارائه خدمات رایگان و وقوع مشکلاتی برای عملی کردن این طرح این‌بار تصریح کرد قصد دارد برنامه خود برای ارائه خدمات اینترنت وای.فای در مناطق روستایی هند را پیگیری کند و البته به این منظور با شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت محلی همکاری خواهد کرد.

این برنامه Express WiFi نام گرفته و فیس‌بوک آن را با همکاری برخی شرکت‌های محلی خدماتی ارائه می‌دهد. هدف از اجرای طرح یاد شده دسترسی به اینترنت ارزان در روستاهای هند و کسب درآمد برای فیس‌بوک و شرکت‌های محلی هندی اعلام شده است.

فیس‌بوک با همکاری شرکت مخابراتی دولتی Bharat Sanchar Nigam تا به حال به طور آزمایشی ۱۲۵ نقطه دسترسی عمومی به شبکه‌های بی‌سیم وای.فای را در روستاهای این کشور ایجاد کرده است.

کارشناسان معتقدند هدف اصلی فیس‌بوک از ارائه این خدمات جذب کاربران جدید به این شبکه اجتماعی است تا بازاری بکر و جدید برای این شرکت و سرویس‌های متنوع آن پیدا شود. فیس‌بوک قصد دارد در زمینه ارائه و تامین برخی نرم‌افزارها در هند که به کاهش شکاف دیجیتال در این کشور منجر شود نیز با شرکت‌های محلی همکاری کند.
کد مطلب: 44672
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام