۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۵

بازکردن قفل تلفن همراه با اسکنر عنبیه

تیتنا- سامسونگ اعلام کرد امنیت نوت7 با اسکنر عنبیه در سطح بالایی قرار دارد.
بازکردن قفل تلفن همراه با اسکنر عنبیه


تازه‌ترین تلفن همراه یک شرکت معروف کره‌ای درحالی روانه بازارهای اروپایی می‌شود که به دلیل به کارگیری فناوری اسکنر عنبیه به شدت مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است.


به گزارش ایتنا از مهر، شرکت سامسونگ مدل نسل بعدی نوت‌های خود یعنی گلکسی نوت ۷ را با این قابلیت به دنیا ارائه می‌کند که در آن به جای استفاده از رمز عبور این امکان به کاربر داده شده که از اسکنر عنبیه برای بازکردن قفل تلفن همراهش استفاده کند.

محصول جدید و پر سر و صدای سامسونگ تازه‌ترین عضو خانواده نوت‌ها محسوب می‌شود که به زودی روانه بازارهای بریتانیا و اروپا خواهد شد، حال آنکه این شرکت از ارائه مدل سال گذشته این سری در بازارهای اروپایی خودداری کرده بود.

نوت ۷ مجهز به نمایشگر ۵.۷ اینچی و فناوری mobile HDR است که رنگ‌ها را به مراتب شفاف‌تر و واضح‌تر نمایش می‌دهد. همچنین در این تلفن همراه ویژگی‌های امنیتی بیشتری دیده می‌شود.

در قسمت قلم این محصول نیز به روزرسانی‌های جالبی صورت گرفته به طوریکه حالا تشخیص دستخط با ضریب دقت بالاتری صورت می‌گیرد.

سامسونگ اعلام کرده که نوت ۷ خود را از دوم سپتامبر در بریتانیا به فروش خواهد رساند که البته پیش سفارش آن از ۱۶ آگوست یعنی تنها هشت روز دیگر آغاز خواهد شد.

بهره‌گیری از فناوری اسکنر عنبیه مهمترین ویژگی این محصول جدید به حساب می‌آید. شرکت سامسونگ درخصوص این نوآوری اعلام کرده که امنیت نوت ۷ با به کارگیری این فناوری در سطح بالایی قرار داشته و جدای از آن دیگر مشکل استفاده از انگشتان خیس برای بازکردن قفل تلفن همراه وجود نخواهد داشت.

از آنجاکه عنبیه هر شخص منحصربفرد است، سامسونگ این اطمینان خاطر را داده که بازکردن قفل نوت ۷ از این طریق بسیار سریع و آسان خواهد بود.
کد مطلب: 44643
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام