۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۴

ویندوز 10 در سال 2017 دو بار به روز می‌شود

ایتنا- سته به روزرسان ویندوز ۱۰ که Redstone 2 نام دارد احتمالا همزمان با عرضه تبلت‌های جدید مایکروسافت موسوم به Surface Pro و Surface Book در دسترس قرار می‌گیرد.
ویندوز 10 در سال 2017 دو بار به روز می‌شود


پس از عرضه بسته به روزرسان برای ویندوز ۱۰ در سالگرد به بازار آمدن این سیستم‌عامل، مایکروسافت وعده داده که دو بسته مشابه دیگر را در سال ۲۰۱۷ در دسترس قرار می‌دهد.


به گزارش ایتنا از فارس، ویندوز ۱۰ آخرین سیستم‌عامل مایکروسافت خواهد بود و این شرکت اعلام کرده که از این به بعد تنها آن را به روز می‌کند و قصد ندارد نسخه تازه‌ای از ویندوز را روانه بازار کند.

مایکروسافت از ارائه توضیحات در مورد ویژگی‌های این بسته‌های به روزرسان خودداری کرده است. همچنین زمان دقیق عرضه این بسته‌ها مشخص نیست ولی گفته می‌شود آنها در بهار سال آینده در دسترس خواهند بود.

بسته به روزرسان ویندوز ۱۰ که Redstone 2 نام دارد احتمالا همزمان با عرضه تبلت‌های جدید مایکروسافت موسوم به Surface Pro و Surface Book در دسترس قرار می‌گیرد. Redstone 2 فعلا در مرحله تست‌های داخلی در درون شرکت مایکروسافت است.

Redstone 3 که بسته به روزرسان دیگر مایکروسافت در سال ۲۰۱۷ است احتمالا در پاییز سال آینده در دسترس قرار می‌گیرد. مایکروسافت ویندوز ۱۰ را در جولای گذشته و ابتدا با اسم کد Threshold 1 عرضه کرد. بسته به روزرسان اخیر این ویندوز هم Threshold 2 نام داشت.
کد مطلب: 44619
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام