۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۵

خداحافظی چهره کلیدی طراح خودروهای خودران گوگل

ایتنا- دو مهندس ارشد دیگر گوگل در همین حوزه به نام‌های دیو فرگوسن و جیاجون ژو هم قصد دارند همکاری با طرح اتومبیل های خودران گوگل را متوقف کنند.
خداحافظی چهره کلیدی طراح خودروهای خودران گوگل


یکی از چهره‌های کلیدی طراح خودروهای خودران گوگل در شرایطی که این شرکت تلاش دارد، اتومبیل‌های هوشمند خود را به محصولی تجاری تبدیل کند، این شرکت را ترک کرد.


به گزارش ایتنا از فارس، کریس اورمسون که رئیس امور فناوری این طرح و مدیر پیشین آن محسوب می‌شود با انتشار مطلبی در وبلاگ شخصیش از ترک شرکت آلفابت خبر داده است.

وی افزوده که آماده چالش‌های تازه است. اما هیچ توضیح روشنی در مورد علت ترک گوگل در شرایط فعلی و مقصد فعلی خود ارائه نداده است. یک سخنگوی گوگل هم موضوع را تائید کرده است.

این سخنگو در توضیحات خود افزوده است: زمانی که ایده تولید خودروهای خودران در هفت سال قبل شکل گرفت، این مساله تنها یک ایده بود. کریس نیرویی حیاتی برای پیشبرد طرح مذکور بود و به گروه کمک کرد تا آن را از مرحله تحقیقاتی به یک فناوری زنده مبدل کنند و حالا این ایده به واقعیت مبدل شده است.او با گرم‌ترین آرزوهای ما گوگل را ترک می‌کند.

از سوی دیگر دو مهندس ارشد دیگر گوگل در همین حوزه به نام‌های دیو فرگوسن و جیاجون ژو هم قصد دارند همکاری با طرح اتومبیل های خودران گوگل را متوقف کنند. این دو مهندس فعلا در آزمایشگاه تحقیقاتی ایکس شرکت آلفابت مشغول به کار هستند. سخنگوی گوگل در مورد خروج این دو نفر توضیحاتی ارائه نکرده است.
کد مطلب: 44617
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام