۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۴

همکاری IBM و CSC در زمینه پردازش ابری برای مین‌فریم‌ها

ایتنا - بسیاری از مشتریان به دنبال راه‌هایی برای محقق‌سازی مهاجرت از پلتفرم‌های سنتی به برنامه‌های کاربردی مدرن و به‌خصوص فعال‌سازی زیرساخت‌های پردازش ابری هستند.
همکاری IBM و CSC در زمینه پردازش ابری برای مین‌فریم‌ها


به تازگی و به عنوان بخشی از گسترش همکاری بین دو شرکت IBM و CSC، آی.بی.ام قابلیت‌های پردازنده مرکزی و محصولات مرتبط، خدمات در زیرساخت‌های محصولات مرتبط و نیز خدمات به CSC به مشتریان خود ارائه می‌دهد و به ویژه مین‌فریم‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از تاپ‌تک‌نیوز، برای سی.اس.سی، این توافق به معنای کاهش هزینه‌های عملیاتی برای مشتریانش خواهد بود که به حوزه پردازش ابری مهاجرت کرده‌اند، در همین حال این شرکت با پتانسیل ایجاد شده می‌تواند زیرساخت‌های ابری آی.تی خود را بهبود بخشد.

استیفن هیلتون، معاون مدیر عامل و مدیرکل زیرساخت‌های جهانی سی.اس.سی، در بیانیه‌ای اظهار کرد: «بسیاری از مشتریان به دنبال راه‌هایی برای محقق‌سازی مهاجرت از پلتفرم‌های سنتی به برنامه‌های کاربردی مدرن و به‌خصوص فعال‌سازی زیرساخت‌های پردازش ابری هستند.»
او ادامه داد: «این سرویس جدید مبتنی بر پردازش ابری، توانایی ما در عرضه این فناوری را گسترش می‌دهد و یک تکامل طبیعی از اتحاد بلندمدت ما و آی.بی.ام به شمار می‌رود.»

گسترش همکاری‌های موجود بین IBM و CSC همچنین اهداف استراتژیکن این دو شرکت را رو به پیشرفت خواهد برد. پردازش ابری برای سیستم‌های z(اشاره به خدمات آی.بی.ام برای اجرای استقرار ابری هیبریدی در سرور شرکت خود) از جمله این خدمات است. خدمات مدیریت سیستم‌های ابری z این کمپانی، قابلیت اجرای برنامه‌های مختلف کسب و کار را در زیرساخت ابر واقع در مراکز داده IBM فعال می‌کند.


شرکت IBM گفته است: پردازش ابری برای محصولاتی که CSC پشتیبانی می‌کند امکان مقایسه منابع حسابداری و توانایی‌هایشان را برای مشتریان راحت‌تر کرده است. علاوه بر این، انعطاف‌پذیری سرویس IBM امکان پیش‌بینی قیمت‌ها را نیز برای مشتریان فراهم نموده است.

از زمان راه‌اندازی پردازش ابری برای Z در شرکت IBM برای مشتریان CSC نیز امنیت حسابداری بسیار بیشتری برای کاهش ریسک‌ها و پایین آوردن‌ هزینه‌های عملیات IT بوسیله یک زیرساخت مشترک بین نرم‌افزار-سرور-دیسک تامین کرده است.

مطابق این گزارش، سرویس‌های سنتی برای مشتریان CSC شامل بازیابی آسیب‌دیدگی‌ها و نیز بک‌آپ گرفتن و بازیابی زیرساخت‌ها، داده‌ها و سیستم‌ها، قابل استفاده می‌شود، و همچنین امکان ریکاوری سریع از برنامه‌ها و داده‌ها امکان‌پذیر می‌گردد.
 
کد مطلب: 44615
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام