۳
۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۸
مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران خبر داد

تعیین تکلیف مشترکان پرمصرف اینترنت نامحدود مخابرات

مکالمه تلفن ثابت به ثابت و موبایل به دقیقه رُند می‌شود
ایتنا- تعرفه مکالمات خارج استانی روند سابق دقیقه‌ای ۳۳ ریال است و تغییری در تعرفه و نوع محاسبه نداشته است.
تعیین تکلیف مشترکان پرمصرف اینترنت نامحدود مخابرات


مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: با دستور جدید وزارت ارتباطات از این پس مکالمه تلفن ثابت به ثابت داخل شهری و ثابت به موبایل به دقیقه رُند می‌‌شود و برای تماس‌های زیر ۳۰ ثانیه معادل ۳۰ ثانیه محاسبه خواهد شد.


به گزارش ایتنا از فارس، علیرضا صیدی در یک نشست خبری با خبرنگاران جزئیات تغییر تعرفه تلفن ثابت از پانزدهم مرداد ماه را تشریح کرد و گفت: از این پس تعرفه مکالمات داخلی شهری به دقیقه رُند می‌شود.

وی گفت: پیش از این تعرفه مکالمات داخل شهری بر اساس ثانیه و با تعرفه هر دقیقه ۳۰ ریال محاسبه می‌شد که اکنون با تعرفه هر دقیقه ۴۵ ریال به دقیقه رُند می‌شود.

وی توضیح داد: همچنین مکالمات تلفن ثابت به همراه (تمامی اپراتورهای تلفن همراه) نیز به دقیقه رُند خواهد شد.

صیدی گفت: طبق دستورالعمل جدید وزارت ارتباطات تماس‌های داخل شهری کم‌تر از ۳۰ ثانیه، به ۳۰ ثانیه رُند و معادل هزینه نیم‌دقیقه برای مشترک منظور می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران خاطرنشان کرد: تعرفه مکالمات خارج استانی روند سابق دقیقه‌ای ۳۳ ریال است و تغییری در تعرفه و نوع محاسبه نداشته است.

شناسایی مشترکان پرمصرف اینترنت نامحدود مخابرات تهران
صیدی همچنین از شناسایی مشترکان پرمصرف اینترنت نامحدود مخابرات تهران خبر داد و گفت: برخی مشترکان اینترنت مخابرات به صورت نامتعارف از این سرویس استفاده می‌کنند و حتی برخی با نصب تجهیزاتی اقدام به دانلود غیرمنصفانه می‌کنند که در نتیجه این کار آنها حق مشترکان «هم‌شیر» با آنها تضییع می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: به دلیل نوع مصرف این دسته از مشترکان خاص مخابرات برنامه‌هایی را برای جلوگیری از اقدام در نظر گرفته است که هم‌اکنون این مشترکان شناسایی شده‌اند و در حال مذاکره هستیم که با جلب رضایت، آنها را به نوع دیگری از قرارداد سوق دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این دسته ازمشترکان تا پایان قرارداد و حداکثر یک سال به این شیوه از اینترنت نامحدود مخابرات استفاده خواهند کرد و به دلیل ابلاغ مصوبه جدید به صورت خودکار پس از پایان قرارداد باید در صورت تمایل به ادامه دریافت سرویس از مخابرات به سرویس اینترنت نامحدود با حجم معین تغییر وضعیت دهند.

صیدی ادامه داد: علی‌رغم ابلاغ این مصوبه مخابرات، مشترکان اینترنت نامحدودی که مصرف غیرمنصفانه ندارند را الزام به تغییر وضعیت نمی‌کند.
کد مطلب: 44614
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
کدوم نامحدود؟ یا جنابعالی معنی نامحدود رو نمیدونی یا لیست سرویسهای مخابرات رو ندیدی. مخابرات چیزی به اسم اینترنت نامحدود نداره و تمام سرویسهاش محدودیت داره و حجم حد اکثری برای همشون در نظر گرفته شده. حالا مشکل ناپدید شدن اعجاب انگیز همین حجم محدود هم به کنار.
feedback
Iran, Islamic Republic of
خدایا "سرویس اینترنت نامحدود با حجم معین"! آخه یعنی چی؟! خب فدای اون قدرت استدلالت بشم وقتی حجم معین باشه دیگه نامحدود معنی نداره!
feedback
Iran, Islamic Republic of
"باید در صورت تمایل به ادامه دریافت سرویس از مخابرات به سرویس اینترنت نامحدود با حجم معین تغییر وضعیت دهند." بلاخره "باید" یا "در صورت تمایل"؟ شما بهتر نیست اول تکلیف خودتونو دوشن کنید بعد تکلیف اینترنت رو؟