کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اپل هم برای شناسایی آسیب‌پذیری‌های تولیداتش جایزه تعیین کرد

خبرگزاری فارس , 16 مرداد 1395 ساعت 12:29

ایتنا- شرکت اپل اعلام کرد به افرادی که آسیب‌پذیری‌های تولیداتش را شناسایی و گزارش کنند، بین ۲۵ تا ۲۰۰ هزار دلار جایزه خواهد داد.




پیش از این بارها کارشناسان امنیتی از اینکه اپل بابت گزارش حفره‌های امنیتی تولیداتش پولی به آنان نداده و قدردانی مناسبی به عمل نیاورده از این شرکت انتقاد کرده بودند.


به گزارش ایتنا از فارس، شرکت‌های بزرگی مانند گوگل، فیس‌بوک و ... از مدت‌ها قبل برنامه‌هایی را در این زمینه به اجرا گذاشته‌اند تا به افرادی که آسیب‌پذیری‌های نرم‌افزارها و خدماتشان را شناسایی کنند جوایز ارزشمندی اهدا کنند.

اپل در جریان برگزاری کنفرانس امنیتی بلاک هت فهرستی از آسیب‌پذیری‌هایی را که شناسایی آنها منجر به دریافت جایزه می‌شود اعلام کرد. شناسایی آسیب‌پذیری‌های منتهی به افشای داده‌های کاربران به طور جزیی ۲۵ هزار دلار جایزه به همراه خواهد داشت، اما در صورت شناسایی حفره‌هایی که دسترسی به داده‌های سرویس آی‌کلود را ممکن می کنند، ۵۰ هزار دلار جایزه اختصاص می‌یابد.

افشای حفره‌های مهم و خطرناک در نرم‌افزارهای ساخت اپل هم جایزه‌ای ۲۰۰ هزار دلاری را به ارمغان می‌آورد. اپل اعلام کرده اگر هکرها تمایل به اعطای جوایز دریافتی به نهادهای خیریه داشته باشند، این شرکت آمادگی این کار را خواهد داشت و معادل مبلغ اهدایی را مجددا به آنها اهدا می‌کند.


کد مطلب: 44607

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44607/اپل-هم-شناسایی-آسیب-پذیری-های-تولیداتش-جایزه-تعیین

ايتنا
  https://www.itna.ir