۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

عرضه ربات نظافتچی با قیمت مناسب

ایتنا- ربات نظافتچی قرار است در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ در برخی کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا هم در دسترس قرار بگیرد.
عرضه ربات نظافتچی با قیمت مناسب


شرکت iRobot که در سال‌های اخیر ربات‌های متعددی ساخته، این‌بار ربات نظافتچی تازه‌ای موسوم به رومبا ۹۶۰ ساخته است که قیمت کمتری در مقایسه با رومبا ۹۸۰ دارد.


به گزارش ایتنا از فارس، این ربات جاروبرقی که ۶۹۹ دلار قیمت دارد، با استفاده از یک نقشه دقیق و یک برنامه همراه می‌تواند اتاق‌های منازل را به دقت بررسی و تمیز کند. تمیز کردن تمامی بخش‌های زمین منازل که به طور عادی کار دشواری است، هم توسط این ربات قابل انجام است.

رومبا ۹۶۰ هم مانند رومبا ۹۸۰ دارای قابلیت‌های مختلفی مانند کشف آلودگی، شارژ سریع و از سرگیری نظافت و همین‌طور ابزار خاص برای نظافت زوایای دور از دسترس اتاق‌هاست. موتور این ربات‌ها به گونه‌ای طراحی شده که هم فرش و هم سطوح موزاییکی را به خوبی تمیز می‌کند.

البته مدت زمان شارژ رومبا ۹۶۰ کمتر از رومبا ۹۸۰ است و حدود ۷۵ دقیقه به طول می‌انجامد. برنامه همراه آی‌روبات هوم این ربات نظافتچی که با اندروید و iOS سازگار است، کنترل و برنامه‌ریزی این ربات برای انجام نظافت را ممکن می‌کند. ربات یاد شده فعلا در آمریکا و کانادا و ژاپن در دسترس است و قرار است در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ در برخی کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا هم در دسترس قرار بگیرد.
کد مطلب: 44602
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام