کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اینستاگرام ۲۴ ساعته شد

خبرگزاری ايسنا , 16 مرداد 1395 ساعت 10:44

ایتنا- مانند اسنپ‌چت، اینستاگرام به ۵۰۰ میلیون کاربرش این امکان را می‌دهد که پست‌های خود را با ایموجی و متن حاشیه‌نویسی کنند.




کاربران اینستاگرام با اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس که تحت مالکیت فیس‌بوک است، می‌توانند تصاویر و ویدئوهایی را به اشتراک بگذارند که برای ۲۴ ساعت در این اپلیکیشن باقی می‌ماند؛ قابلیتی مشابه شبکه اجتماعی اسنپ‌چت.


به گزارش ایتنا از ایسنا، اسنپ‌چت در سال ۲۰۱۱ راه‌اندازی شد و توانست مخاطبان خود و به خصوص نوجوانان را جذب کند که به فضای خصوصی که این اپلیکیشن فراهم می‌کند اهمیت می‌دهند. پیام‌های متنی بلافاصله بعد از این‌که خوانده شوند ناپدید شده و پست‌ها با گذشت ۲۴ ساعت از بین می‌روند.

اسنپ‌چت که در میان افراد جوان‌تر محبوب‌تر است، در کنار فیس‌بوکی قرار گرفته که ۱.۷ میلیارد کاربران ماهانه‌اش در سنین بالاتری هستند و اسنپ‌چت اخیرا شرکت توئیتر را در تعداد کاربران روزانه‌اش پشت سر گذاشته و در حال حاضر ارزشی معادل ۱۸ میلیارد دلار دارد.


کد مطلب: 44597

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44597/اینستاگرام-۲۴-ساعته

ايتنا
  https://www.itna.ir