۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۲

به‌روزرسانی سالانه ویندوز ۱۰

ایتنا- آپدیت سالانه ویندوز ۱۰، بزرگترین آپدیت برای سیستم‌عامل کامپیوترهای شخصی -از زمانی که در سال ۲۰۱۵ آغاز به کار کرد- روز سه‌شنبه برای کاربران عرضه شد.
به‌روزرسانی سالانه ویندوز ۱۰


بیش از ۳۵۰ میلیون دستگاه از زمانی که ویندوز ۱۰ عرضه شد، در یک کمپین که مایکروسافت راه انداخت و دارندگان کامپیوترها را با دعوت به گرفتن نسخه رایگان ویندوز ۱۰ بمباران کرده و یا به صورت خودکار به نصب نسخه جدید بدون اطلاع کاربران اقدام کرد، سیستم‌های‌عامل خود را ارتقا دادند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، آپدیت جدید ویندوز ۱۰ قابلیت‌هایی از قبیل دستیار صوتی کورتانا ، مرورگر سریع‌تر، در دسترس‌تر و کارآمدتر اج مایکروسافت، ویژگی‌های پیشرفته امنیتی برای مشتریان و شرکت‌ها، تجربه‌های جدیدی برای بازی و قابلیت‌های دیگری دارد و افرادی که ویندوز خود را به ۱۰ ارتقا داده باشند می‌توانند از این قابیلت‌ها به صورت رایگان بهره ببرند.

آپدیت سالانه ویندوز ۱۰ چند روز پس از پایان مهلت مایکروسافت برای عرضه رایگان و ارتقا از ویندوزهای قدیمی به ویندوز ۱۰ عرضه شد که در ماه جولای سال ۲۰۱۵ منتشر شده بود و از این پس هر کسی که بخواهد از ویندوز ۷ یا ۸ به ویندوز ۱۰ ارتقا یابد، باید مبلغی را بپردازد.
کد مطلب: 44576
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام