کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لوگوی خودتان را طراحی کنید

6 مرداد 1395 ساعت 11:10

ایتنا - با اپلیکیشن لوگو فاوندری لوگو مخصوص و ویژه خودتان را خودتان طراحی کنید.




اگر قرار است کسب‌وکار تازه‌ای راه بیندازید یا می‌خواهید یک لوگوی مخصوص به خودتان را داشته باشید، می‌توانید از اپلیکیشن Logo Foundry استفاده کنید. داشتن یک لوگوی ساده اما در عین حال خاص یکی از عوامل تأثیرگذار برای جلب توجه دیگران به کسب‌وکار شماست. چرا که همین لوگو با گذر زمان می‌تواند بهترین معرف شما در بازار باشد.


اپلیکیشن Logo Foundry هم در این زمینه به شما کمک می‌کند تا براحتی و با کمترین هزینه یک لوگوی مناسب برای خودتان بسازید. بزرگترین مزیت این اپلیکیشن رابط کاری ساده و حرفه‌ای آن است. بیش از ۳ هزار نماد به تفکیک موضوع در این اپ وجود دارد که به شما در گرفتن ایده برای طراحی لوگو کمک می‌کند.

در واقع در ابتدا این برنامه قالب، فونت و آیتم‌های گرافیکی از پیش طراحی شده‌ای را در اختیار کاربرانش می‌گذارد تا آنها بتوانند با ترکیب این ارکان با یکدیگر یک لوگوی قابل قبول طراحی کنند.

این اپ با در اختیار داشتن قابلیت‌های حرفه‌ای که پیش از این در نرم‌افزار فتوشاپ دیده شده، امکان جست‌و‌جو در آیتم‌های گرافیکی، تنظیم ابعاد المان‌های به‌کارگرفته‌شده در طراحی و... را می‌دهد. در انتها هم بعد از انجام تغییرات مورد نیاز درلوگوی خود وقتی به نتیجه دلخواهتان رسیدید می‌توانید خروجی لوگو را به صورت فایل PNG و JPG ذخیره کنید.

قطعاً با این اپ نمی‌توانید انتظار طراحی و تولید لوگوی کاملاً حرفه‌ای و بی‌نقص را داشته باشید اما با حداقل‌هایی که با این اپ در اختیار خواهید داشت برای کسب‌وکار خود یا حتی نام شغلی خود می‌توانید یک لوگوی خاص داشته باشید.

این برنامه مخصوص کاربران سیستم‌عامل اندروید و ios است. گفتنی است Logo Foundry به صورت رایگان در در دسترس است اما برای در اختیار داشتن برخی از ابزارهای این اپ باید از درون برنامه پول پرداخت کنید.

منبع:‌ ایران


کد مطلب: 44483

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44483/لوگوی-خودتان-طراحی-کنید

ايتنا
  https://www.itna.ir