۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۳

تنبیه عجیب بابت سرقت بیت کوین

ایتنا- به‌تازگی جوانی که توسط پلیس به علت سرقت بیت کوین دستگیر شده بود با جریمه‌ای بسیار عجیب روبرو شده و قرار است مفاهیم مربوط به بیت کوین را به پلیس‌ها آموزش بدهد.
تنبیه عجیب بابت سرقت بیت کوین


به‌تازگی جوانی که توسط پلیس به علت سرقت بیت کوین دستگیر شده بود با جریمه‌ای بسیار عجیب روبرو شده و قرار است مفاهیم مربوط به بیت کوین را به پلیس‌ها آموزش بدهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی gizmodo، بیت کوین به‌عنوان یک واحد پول دیجیتالی همچنان یک دردسر قانونی برای بسیاری از کشورها به‌حساب می‌آید.

حال نخستین پرونده پول‌شویی به کمک بیت کوین به‌تازگی در میامی در ایالات متحده در دادگاه حل‌وفصل شده است و نخستین کمک در این زمینه برای افراد حاضر در پرونده صادر شده است.


حکم این دادگاه حاکی از آن است که فرد متهم مجبور است تا به علت سرقت بیت کوین اقدام به گذراندن دوره‌ای ویژه و در حقیقت آموزش دادن پلیس‌ها در زمینه مفاهیم مربوط به این واحد پول مجازی کند.

قاضی این پرونده دراین‌باره می‌گوید که: «تیم قضات در زمینه اقتصاد تخصصی نداشته‌اند ولی استفاده از بیت کوین جهت حل‌وفصل کردن امور مالی درست مانند سایر پول‌ها باید قابل پیگیری باشد.»

جالب است که این حکم تنها در ایالت فلوریدای آمریکا تائید شده است و همچنان در سایر نقاط این کشور و جهان شاهد شرایط عجیب قانونی در زمینه رسیدگی به مسائل مربوط به بیت کوین هستیم.
 
کد مطلب: 44464
نام شما
آدرس ايميل شما