کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اهداف بلندپروازانه اوپو در سال 2016

17 مهر 1395 ساعت 13:11

ایتنا-بر اساس گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسد که شرکت تولید تلفن‌های همراه اوپو پیش‌بینی‌های خود مبنی بر فروش در سال جاری میلادی را تغییر داده و انتها را به یک‌صد میلیون دستگاه افزایش داده است.




بر اساس گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسد که شرکت تولید تلفن‌های همراه اوپو پیش‌بینی‌های خود مبنی بر فروش در سال جاری میلادی را تغییر داده و انتها را به یک‌صد میلیون دستگاه افزایش داده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، شرکت اوپو به‌عنوان یکی از پرتلاش‌ترین شرکت‌های تولید تلفن همراه در جهان در زمینه کوشش جهت رشد شناخته می‌شود.

این شرکت چینی در ابتدای سال جاری میلادی هدف خود در بازار یک‌ساله را فروش ۸۰ میلیون دستگاه تلفن همراه تعیین کرده بوده است.


با این‌ وجود به نظر می‌رسد که شرایط برای مسئولان این شرکت خوب پیش رفته است زیرا تصمیم گرفته‌اند تا انتظارات خود از میزان فروش را به‌صورت رسمی افزایش بدهند.

بر اساس اطلاعاتی که منبع اصلی آن نشریه اقتصاد روز در کشور چین بوده است، این شرکت در طول سال جاری انتظار فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه تلفن همراه را خواهد داشت.

شایان ذکر است که یکی از دلایل اصلی یاد شده برای این افزایش انتظارات آماری به عرضه مدل R9 بازمی‌گردد که مسئولان این شرکت حساب ویژه‌ای بر روی آن بازکرده‌اند.
 


کد مطلب: 44433

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44433/اهداف-بلندپروازانه-اوپو-سال-2016

ايتنا
  https://www.itna.ir