۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸

تلاش اوکولوس برای همکاری با ایسوس

ایتنا-شرکت اوکولوس قصد دارد تا برای بهبود شرایط عینک واقعیت مجازی خود یعنی اوکولوس ریفت با شرکت ایسوس تک اقدام به همکاری نزدیک کند.
تلاش اوکولوس برای همکاری با ایسوس


شرکت اوکولوس قصد دارد تا برای بهبود شرایط عینک واقعیت مجازی خود یعنی اوکولوس ریفت با شرکت ایسوس تک اقدام به همکاری نزدیک کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، وقتی که چند سال پیش نام اوکولوس ریفت به‌عنوان یکی از پیشگامان ساخت عینک واقعیت مجازی به گوش می‌رسید، بسیاری از کاربران انتظار عرضه این تعداد رقیب برای آن را در طول این مدت کوتاه نداشتند.

حال این شرکت پیشگام که تحت نظارت فیس‌بوک عمل می‌کند تصمیم دارد تا راهکارهای مدیریتی ویژه‌ای را برای بهبود وضعیت عینک واقعیت مجازی خود در بازار به کار ببندد.

 

بر اساس گزارش‌ها این شرکت قرار است تا برای توفیق در بازار جنوب شرق آسیا و به‌خصوص کشور تایوان، با شرکت ایسوس تک قرارداد همکاری عقد کند.

به این ترتیب لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس به‌عنوان پلتفرم‌های استانداردی برای عرضه اوکولوس ریفت به کار خواهند رفت تا میزان توجه کاربران نسبت به این عینک‌ها افزایش پیدا کند.

شایان ذکر است که چند روز پیش نیز شرکت‌های ام اس آی و اچ تی سی، شراکتی با هدف مشابه را آغاز کردند که این امر نشان دهنده آغاز موج جدیدی از رقابت در عرصه واقعیت مجازی است.
 
کد مطلب: 44432
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام