۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۰

علیرغم فروش یاهو، مدیر این شرکت قصد دارد در آن باقی بماند

ایتنا- پس از قطعی شدن فروش 4 میلیارد و 800 میلیون دلاری یاهو به شرکت ورایزن، ماریسا میر به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی این شرکت اعلام کرد که قصد ترک یاهو را ندارد.
علیرغم فروش یاهو، مدیر این شرکت قصد دارد در آن باقی بماند


پس از قطعی شدن فروش ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلاری یاهو به شرکت ورایزن، ماریسا میر به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی این شرکت اعلام کرد که قصد ترک یاهو را ندارد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی gizmodo، فروش شرکت یاهو به ورایزن موجب ایجاد یک سری تغییرات زنجیره‌ای در بازار بورس شد ولی ظاهرا سیستم داخلی این شرکت برای تغییر به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت.

ماریسا میر که چندی پیش به‌عنوان ناجی یاهو وارد این شرکت شده و سمت مدیر اجرایی آن را بر عهده گرفته بود، عملا با این فروش نشان داد که در انجام ماموریت غیرممکنی که پذیرفته بود موفق نبوده است.

 

حال میر علیرغم ناموفق بودن تصمیم ندارد تا یاهو را ترک کند و اعلام کرده است که قصد دارد در این شرکت به کار خود ادامه بدهد.

او در این باره گفت: «من یاهو را دوست دارم و به تمام اعضای این شرکت ایمان دارم. برای من بسیار مهم است که حرکت یاهو به‌سوی فصل بعدی کاری آن را مشاهده کنم.»

شایان ذکر است که میر پیش از این در شرکت گوگل حضور چشمگیر داشته است و نخستیم مهندس زن فعال در این شرکت به‌حساب می‌آید. به این ترتیب احتمال می‌رود که مهارت‌های بالای او در ارتباط رسانه‌ای می‌تواند برای آینده گوگل موثر باشد.
 
کد مطلب: 44428
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
اگه صاحب جدید یاهو میخواد این شرکت کماکان در سراشیبی سقوط باشه این خانم رو در پستش حفظ میکنه.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام