۴
۰
plusresetminus
سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹
از سوی اپراتور دوم تلفن همراه

مصوبه کاهش تعرفه اینترنت همراه اجرایی شد

ایتنا- در بسته‌های اینترنت ایرانسل، محدودیت سرعت وجود ندارد و استفاده از فناوری نسل‌های 2G، 3G و 4G/LTE تعرفه یکسانی دارد.
مصوبه کاهش تعرفه اینترنت همراه اجرایی شد


با جلسه مشترک شرکت ارتباطات زیرساخت و اپراتور دوم تلفن همراه، اجرای مصوبه ۲۳۷ کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره کاهش تعرفه اینترنت همراه عملیاتی شد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، با ابلاغ مصوبه ۲۳۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، طی جلسه‌ای با حضور محمدجواد آذری جهرمی - مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت - و علیرضا قلمبر دزفولی - مدیرعامل شرکت ایرانسل - این مصوبه عملیاتی شد.

بر این اساس، ایرانسل از بامداد روز اول مرداد ماه ۱۳۹۵ تعرفه‌های مصرف آزاد اینترنت همراه خود را با ۲۰ درصد کاهش، به ۰.۴ ریال به ازای هرکیلوبایت برای سیم‌کارت‌های دائمی تغییر داد.

اپراتور دوم تلفن همراه اعلام کرده که با ارائه بسته‌های متنوع از نظر حجم و زمان مصرف، متنوع‌ترین سبد محصولات اینترنتی تلفن همراه را بدون محدودیت در فناوری در اختیار مشترکان قرار داده است.
کد مطلب: 44419
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
من از ADSL استفاده میکنم و قیمت ها یک ریال هم کم نشده چه برسه به 20 درصدی که وعده داده بودند. میدونستم اینطور میشه چون قبلا تجربه این جور کاهش قیمت های دوروغین رو داشتم، برای همین یه ماه پیش که این مسئله رسانه ای شد از لیست قیمت سرویس ها یه اسکرین شات گرفتم که تاریخ و همه چی هم توش معلومه. اگر تا یه ماه دیگه قیمتا تغییر نکنه یه اسکرین شات دیگه میگیرم و هردو رو میفرستم برای 195، ببینم این همه تبلیغ 195 رو میکنن کاره ای هست و یقیه اینهارو میگیره یا نه.
feedback
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز گفته مصرف آزاد که هیچ کس استفاده نمی کنه بسته ها همین جوریش کمتر از یک دهم مصرف آزاد بود
فریب اذهان عمومی هست!
reza
feedback
Iran, Islamic Republic of
ههههههههههههه کمتر مارو بخندونید ایرانسل خودش کسی بود که تعرفه اینترنت رو دوبرابر در بسته هاش کرد و مردم سیمکارت هارو خاموش کردند مگه طرف واقعا چیزی راجب بسته ندونه که تو مصرف ازاد اینترنت مصرف کنه
کاربر شرکت آسیاتک
feedback
Germany
ای کاش دولت این کارو نکرده بود. شرکت آسیاتک نه تنها تعرفه ها رو کاهش نداد بلکه بخاطر اینکه نشه قیمت های قبل و بعد از این کاهش رو مقایسه کرد تمام سرویس هایی که قبلا ارائه میکرد رو عوض کرده. الان برای داشتن سرویسی مشابه با چیزی که قبلا داشتیم باید بیشتر هزینه اینترنت بدیم. مثلا سرویس 10 گیگ در ماه با شب های رایگان کلا دیگه ارائه نمیشه. با این کار هزینه اینترنت برای کاربر نهایی گران تر شد و سود شرکت های اینترنتی بیشتر! ای کاش دولت به این مسائل توجه میکرد و بازرسی بیشتری داشت.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام