۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۶

حفره امنیتی بسیار خطرناک در شبکه اجتماعی واین

ایتنا-به‌تازگی هکرها توانسته‌اند تا یک حفره امنیتی بسیار خطرناک را در شبکه اجتماعی واین کشف کنند که موجب می‌شود تا کل سورس کد این شبکه اجتماعی در اختیار هکرها قرار بگیرد.
حفره امنیتی بسیار خطرناک در شبکه اجتماعی واین


به‌تازگی هکرها توانسته‌اند تا یک حفره امنیتی بسیار خطرناک را در شبکه اجتماعی واین کشف کنند که موجب می‌شود تا کل سورس کد این شبکه اجتماعی در اختیار هکرها قرار بگیرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی neowin، توئیتر نیز مانند بسیاری از شبکه‌های اجتماعی تیم تخصصی کشف باگ مخصوص به خود را در اختیار دارد که می‌تواند به‌سرعت باگ‌های موجود در این شبکه اجتماعی و سایر شبکه‌های اجتماعی را کشف کنند.

حال گروهی از برنامه نویسان تصمیم گرفته‌اند تا با الهام‌گیری از سیستم به کار گرفته شده در توئیتر به بررسی سایر شبکه‌های اجتماعی بپردازند و در این میان حفره امنیتی بسیار مهیبی را در شبکه اجتماعی و این کشف کرده‌اند.

 

این حفره امنیتی به حدی خطرناک است که موجب می‌شود تا تمامی کدهای اصلی تشکیل دهنده این شبکه اجتماعی در معرض دسترس هکرها قرار بگیرند و این امر به‌خودی‌خود موجب در خطر قرار گرفتن تمامی کاربران این شبکه اجتماعی خواهد شد.

ازجمله نکات جالب این است که این سیستم درست مانند سیستم مشابهی در شبکه اجتماعی توئیتر عمل می‌کند که چندی است برای مسئولان این شبکه اجتماعی دردسرساز شده است.

یکی از مشکلات اصلی کشف شده توسط هکرها این بوده است که دسترسی به سرور این شبکه اجتماعی به کمک این سیستم به‌اندازه‌ای راحت است که به‌هیچ‌عنوان نیازی به تعیین هویت برای فرد وارد شونده وجود نخواهد داشت.
 
کد مطلب: 44401
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام