کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مالکیت ۸۶ درصدی iOS 9 بر دستگاه‌های اپل

10 مرداد 1395 ساعت 17:54

ایتنا - این درصد از مشارکت در کاربرد نسخه مورد نظر، نشان دهنده این است که شرکت اپل در ترغیب مخاطبان به استفاده از آخرین نسخه نرم‌افزار خود به خوبی موفق بوده است.




شرکت اپل ده ماه پس از عرضه نسخه نهم از سیستم‌عامل iOS خود اقدام به اعلام آمار مصرف این سیستم عامل توسط کاربران کرده است. بر اساس آمار اعلام شده توسط این شرکت، مشخص شده است که این نسخه توانسته است تا به‌خوبی در میان کاربران پذیرفته شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی neowin، بر اساس آمار منتشر شده حدود ۸۶ درصد کاربران، جذب جدیدترین نسخه سیستم عامل اپل شده‌اند. بدین ترتیب مشخص است که تقریبا بیشتر کاربرانِ سیستم عامل iOS بر روی دستگاه‌های آیپد و یا آیفون خود، نسخه نهم این سیستم عامل را نصب کرده و از آن استفاده می‌کنند.

مطابق این گزارش، این درصد از مشارکت در کاربرد نسخه مورد نظر، نشان دهنده این است که شرکت اپل در ترغیب مخاطبان به استفاده از آخرین نسخه نرم‌افزار خود به خوبی موفق بوده است.

 

جالب است که iOS نسخه ۸ که در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی ۸۷ درصد کاربران را در اختیار داشت، اکنون تنها ۱۱ درصد از کاربران فعلی آیپد و آیفون را با خود همراه می‌بیند.
همچنین تنها سه درصد از دستگاه‌های همراه اپل از نسخه‌های قدیمی‌تر از نسخه ۸ از سیستم عامل iOS استفاده می‌کنند. به نظر می‌رسد دلیل این امر این باشد این کاربران دارای دستگاه‌های قدیمی‌تر شرکت اپل هستند.

شایان ذکر است که آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید مارشمالو تنها بر روی ۱۳.۳ درصد دستگاه‌های اندرویدی نصب شده است.
 


کد مطلب: 44399

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44399/مالکیت-۸۶-درصدی-ios-9-دستگاه-های-اپل

ايتنا
  https://www.itna.ir