۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۹

باگ امنیتی خطرناک برای سیستم عامل‌های اپل

ایتنا - این مشکل مشابه با مشکل استار فریت برای سیستم عامل اندروید به‌حساب می‌آید که چندی پیش موجب ایجاد دردسرهای بسیار زیادی بر روی سیستم عامل شرکت گوگل شده بود.
باگ امنیتی خطرناک برای سیستم عامل‌های اپل


به‌تازگی متخصصان امنیتی موفق به شناسایی چندین باگ بسیار خطرناک بر روی سیستم عامل‌های IOS و مک OS اکس شده‌اند که کاربران این سیستم‌های عامل را به‌شدت در خطر قرار داده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، سیستم‌های عامل شرکت اپل در حال سپری کردن روزهای سیاه امنیت خود هستند و این شرکت چندی پس از رفع کردن یکی از باگ‌ها و رخنه‌های امنیتی موجود با مورد جدیدی روبرو می‌شود.

به‌تازگی باگ‌های جدیدی برای سیستم عامل‌های IOS و مک OS اکس شناسایی شده است که کاربران این دستگاه‌ها را در معرض خطرات امنیتی بسیار شدید قرار می‌دهد.

 

این مشکل مشابه با مشکل استار فریت برای سیستم عامل اندروید به‌حساب می‌آید که چندی پیش موجب ایجاد دردسرهای بسیار زیادی بر روی سیستم عامل شرکت گوگل شده بود.

البته آخرین نسخه به‌روزرسانی عرضه شده برای سیستم عامل‌های اپل، در برابر این رخنه‌ها مقاوم سازی شده است و کاربران آنها نیازی به نگرانی ندارند.

بااین‌حال با توجه به این‌که تنها چند روز از عرضه این بسته به‌روزرسانی می‌گذرد، باید گفت که جمعیت کثیری از کاربران اپل در معرض افشای اطلاعات شخصی خود و هک شدن قرار گرفته‌اند.
 
کد مطلب: 44362
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام