۰
plusresetminus
جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۱۲

ویکی لیکس و افشای موج جدیدی از اطلاعات محرمانه

ایتنا-به‌تازگی ویکی لیکز هزاران سند جدید درباره حزب دموکرات ایالات متحده امریکا منتشر کرده است که این اطلاعات ممکن است سرنوشت انتخابات این کشور را تغییر بدهند.
ویکی لیکس و افشای موج جدیدی از اطلاعات محرمانه


به‌تازگی ویکی لیکس هزاران سند جدید درباره حزب دموکرات ایالات متحده امریکا منتشر کرده است که این اطلاعات ممکن است سرنوشت انتخابات این کشور را تغییر بدهند.


به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، ویکی لیکس در طول چند سال اخیر با افشاگری‌های ویژه خود موجب تغییراتی بسیار بزرگ در سیستم‌های سیاسی ابرقدرت‌ها شده است.

حال به نظر می‌رسد که موج جدید افشاگری‌های این مرکز، حزب دموکرات آمریکا را هدف قرار داده است و هزاران سند مربوط به این حزب توسط ویکی لیکس در سطح عمومی منتشر شده‌اند.


این اسناد بیش‌تر مربوط به کاندیدای اصلی این حزب یعنی هیلاری کلینتون هستند و بدون شک می‌توانند بر روی سرنوشت انتخابات پیش رو در آمریکا تاثیری بالا داشته باشند.

این اسناد شامل هزاران عکس، ۸۹۱ سند متنی و ۱۷۵ سند صفحه باز هستند که ویکی لیکز آن‌ها را بخشی از افشاگری‌های مربوط به هیلاری کلینتون که با نام هیلاری لیکس شناخته می‌شوند دانسته است.

مبحث انتخابات پیش رو در ایالات متحده آمریکا علاوه بر جوانب سیاسی و اقتصادی اثری بسیار بزرگ بر روی صنایع فناوری داشته است و انتخاب هر یک از کاندیداهای یاد شده می‌تواند سرنوشت دنیای فناوری را متحول سازد.
 
کد مطلب: 44361
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام