کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه نسخه آزمایشی جدید سیستم عامل اپل

4 مرداد 1395 ساعت 15:05

ایتنا - دومین نسخه بتا همچنین قابلیت اشتراک‌گذاری فعالیت و حرکات کاربر خود را دارد تا برای کمک به بهبود ویژگی‌های تناسب اندام در سیستم سلامت اپل بکار آید.




اپل دومین نسخه بتا از سیستم عامل‌های آی.او.اس۱۰ و نیز مک‌.او.اس سیرا را برای استفاده عموم ارائه کرد، این در حالی است که به زودی و در سال جاری، نسخه اصلی این سیستم عامل‌ها در اختیار عموم کاربران قرار خواهد گرفت.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، دومین نسخه بتا از آی.او.اس ۱۰ تنها چند روز پس از آن ارائه می‌شود که سومین نسخه بتا به توسعه‌دهندگان ارائه شده است. در نسخه دوم، امکانات جدیدی از جمله تغییرات در شناسه لمسی نهفته است، همچنین توانایی بازکردن قفل آیفون با روش قدیمی نیز وجود دارد که در آن کافی است انگشت بر روی محل اثرانگشت قرار گیرد، بدون آن که نیاز به فشار فیزیکی بر روی این دکمه باشد.
این موضوع برای صاحبان گوشی‌های ۶اس و ۶اس‌پلاس خوشایند بنظر می‌رسد.

دومین نسخه بتا همچنین قابلیت اشتراک‌گذاری فعالیت و حرکات کاربر خود را دارد تا برای کمک به بهبود ویژگی‌های تناسب اندام در سیستم سلامت اپل بکار آید. از دیگر قابلیت‌های این نسخه،‌ امکان ارسال مستقیم فایل‌ها و مستندات به درایو آی‌کلاود اپل از درون ایمل‌ها و یا صفحات مرورگر سافاری است. همچنین می‌توان به سرعت به اشتراک فایل‌ها و لیست‌های موسیقی در سیستم موسیقی اپل درآمد.


شایان ذکر است که نسخه دوم بتای سیستم‌عامل مک.او.اس، شامل ویژگی‌های جدید زیادی نمی‌شود، و به‌نظر می‌رسد تمرکز این نسخه بیشتر بر روی پیدا کردن مشکلات قبلی و مرتفع نمودن آنها بوده است.
البته اولین نسخه بتا ویژگی‌های بسیار خوب زیادی را تحویل کاربران داد، از جمله وجود سیری بر روی دسکتاپ، پشتیبانی پرداخت اپل در سافاری و توانایی باز کردن مک با استفاده از ساعت هوشمند اپل(البته اگر آن ساعت نسخه واچ‌.او.اس ۳.۰ را در خود جای داده بود). اکنون اگر مایل به دانلود این نسخه از سیستم عامل مک.او.اس هستید لازم است به بخش به‌روزرسانی مک اپ‌استور مراجعه نمایید.

مطابق روال معمول، اپل هشدار داده است که این نسخه‌های بتا نسخه‌های اولیه بوده و ممکن است برخی از اشکالات فنی را همراه داشته باشد، که طبعا در نسخه نهایی رعف خواهد شد.
 


کد مطلب: 44340

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44340/عرضه-نسخه-آزمایشی-جدید-سیستم-عامل-اپل

ايتنا
  https://www.itna.ir