۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۵

گارتنر خبر از کاهش سرمایه در صنایع نیمه‌هادی می‌دهد

ایتنا- بنگاه تحلیلی گارتنر به‌تازگی اعلام کرده است که میزان هزینه اصلی و سرمایه موجود در پروژه‌های مربوط به صنایع نیمه‌هادی در سال جاری میلادی با کاهشی 0.7 درصدی روبرو بوده است.
گارتنر خبر از کاهش سرمایه در صنایع نیمه‌هادی می‌دهد


بنگاه تحلیلی گارتنر به‌تازگی اعلام کرده است که میزان هزینه اصلی و سرمایه موجود در پروژه‌های مربوط به صنایع نیمه‌هادی در سال جاری میلادی با کاهشی ۰.۷ درصدی روبرو بوده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، با گذشت بیش از سه هفته از ماه ششم سال ۲۰۱۶ میلادی شاهد ارائه گزارش‌هایی مربوط به گردش مالی هر یک از صنایع و به‌تبع آن، تحلیل فنی بنگاه‌های معتبر تحلیلی مانند گارتنر و آی‌بی‌سی دراین‌باره هستیم.

حال گارتنر آمار و ارقام مربوط به صنایع نیمه‌هادی در طول این بازه زمانی را منتشر ساخته است که این ارقام نشان از کاهش سرمایه‌گذاری در این رده دارند.


 

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی گارتنر تا به امروز در سال ۲۰۱۶ میلادی شاهد هزینه شدن ۶۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار به‌عنوان هزینه و سرمایه اصلی بوده‌ایم.

با این‌ وجود این رقم هنگفت نسبت به سال گذشته کمتر بوده است و حتی به‌صورت کلی آمار به‌ دست‌ آمده کاهشی دو درصدی نسبت به پیش‌بینی‌های انجام شده توسط همین مرکز را نشان می‌دهند.

گارتنر پیش‌بینی کرده است که شرایط در شش‌ماهه دوم سال متفاوت خواهد شد و در پایان سال با توجه به سیر صعودی همیشگی درخواست در ماه‌های پایانی، ممکن است شاهد افزایش سرمایه باشیم.
 
کد مطلب: 44319
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام