۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۴

موضوع استیضاح وزیر ارتباطات مطرح نیست

ایتنا - به دنبال انتشار خبری مبنی بر جمع آوری امضای ۲۵ نماینده مجلس برای استیضاح وزیر ارتباطات، عضو کمیسیون صنایع مجلس این خبر را تکذیب کرد.
موضوع استیضاح وزیر ارتباطات مطرح نیست


به گزارش ایتنا از مهر، برخی اخبار از جمع آوری امضا برای استیضاح محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به درخواست نمایندگان آذری مجلس شورای اسلامی حکایت دارد. این نمایندگان به دلیل عدم توسعه روستایی در استانهای غربی و شمال غربی کشور، خواستار استیضاح وزیر ارتباطات شده اند که گفته شده تاکنون ۲۵ نماینده این نامه را امضا کردند. اما پیگیری خبرنگار مهر از وزارت ارتباطات و نیز مجلس، از تکذیب این خبر حکایت دارد.


رمضانعلی سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این باره به مهر گفت: موضوع استیضاح وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مجلس مطرح نشده و دلیل انتشار این اخبار و منشا آن را نمی‌دانیم.

وی تاکید کرد: تاکنون نیز نامه‌ای از سوی نمایندگان مجلس در این زمینه امضا نشده است.

در همین حال مرتضی براری معاون امور مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این باره با اشاره به اقدامات وزارت ارتباطات در توسعه ارتباطات روستایی، به مهر گفت: وزارت ارتباطات عملکرد مثبت و پررنگی را در حوزه ارتباطات روستایی داشته و طی ۲ سال اخیر، موفق شده علاوه بر ارتباط رسانی تلفن، ۲۵ هزار روستای کشور را به اینترنت پرسرعت تجهیز کند.
کد مطلب: 44211
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام