کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گمانه‌زنی درباره ساعت هوشمند نکسوس

29 تير 1395 ساعت 14:23

ایتنا- به‌تازگی تصاویری در شبکه اینترنت منتشر شده‌اند که گفته می‌شود این تصاویر مربوط به طرح‌های مفهومی ساعت هوشمند گوگل به نام نکسوس هستند.




به‌تازگی تصاویری در شبکه اینترنت منتشر شده‌اند که گفته می‌شود این تصاویر مربوط به طرح‌های مفهومی ساعت هوشمند گوگل به نام نکسوس هستند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Gizmodo، چندی پیش بود که اخباری درباره علاقه شرکت گوگل به ساخت فناوری‌های پوشیدنی ویژه اندرویدی در شبکه‌های جهانی منتشر شدند.

حال تصاویری در شبکه اینترنت منعکس شده‌اند که بر اساس آنها طرح مفهومی مربوط به این ساعت هوشمند که با نام ساعت نکسوس شناخته می‌شود قابل رویت است.

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که این ساعت دارای صفحه نمایش گرد بوده و دارای قابلیت‌های منحصربه‌فرد مانند استفاده از شبکه ارتباطی 4G خواهد بود.

شرکت گوگل هنوز درباره این تصاویر عکس‌العمل خاصی نشان نداده است و صحت این تصاویر را تکذیب یا تائید نکرده است که همین امر می‌تواند به شایعات پیرامون این محصول دامن بزند.

تصاویر منتشر شده شامل دو نوع ساعت هوشمند هستند که یکی از آن‌ها با نام شمشیر ماهی و دیگری با نام فرشته‌ماهی شناخته می‌شوند و دارای ابعاد و مشخصاتی متفاوت خواهند بود.
 


کد مطلب: 44176

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44176/گمانه-زنی-درباره-ساعت-هوشمند-نکسوس

ايتنا
  https://www.itna.ir