کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هوش مصنوعی مایکروسافت را در بازی ماین کرافت آزمایش کنید

خبرگزاری فارس , 21 تير 1395 ساعت 12:41

ایتنا-سرانجام می‌توانید مخلوقاتی را با هوش مصنوعی بالا برای استفاده در بازی ماین کرافت خلق کنید و از این دستاورد جدید بهره بگیرید.




به گزارش ایتنا از فارس به نقل از ورج، مایکروسافت یک نسخه عمومی از بازی ماین کرافت را عرضه کرده که در آن سیستمی برای آزمایش و بررسی هوش مصنوعی این شرکت گنجانده شده است.


این شرکت مدتی است در حال اجرای طرح مالمو می‌باشد که در قالب آن هوش مصنوعی به نرم‌افزارها و خدمات مختلف این شرکت افزوده می‌شود. این اولین بار است که مایکروسافت خدمات هوش مصنوعی خود را در دسترس همه کاربران قرار داده است.

مایکروسافت اولین بار خدمات هوش مصنوعی خود را در ماه مارس و با عنوان AIX در دسترس محققان قرار داد. اما حالا همه کاربران می‌توانند با استفاده از یک لیسانس متن باز در سایت Github به آن دسترسی یابند. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی https://github.com/Microsoft/malmo مراجعه کنند.

کارشناسان امیدوارند انجام این آزمایشات در محیط بازی ماین کرافت درک قابلیت‌ها و محدودیت‌های هوش مصنوعی را تسهیل نماید. مایکروسافت قصد دارد استفاده از هوش مصنوعی را برای حل مشکلات مختلف و انجام وظایف گوناگون سرعت ببخشد.

ماتیو جانسون مدیر پروژه مالمو می گوید انجام این طرح اهداف آموزشی هم دارد که در آینده از آن رونمایی خواهد شد.


کد مطلب: 44127

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44127/هوش-مصنوعی-مایکروسافت-بازی-ماین-کرافت-آزمایش-کنید

ايتنا
  https://www.itna.ir