۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۸

نگران امواج آنتن‌های تلفن همراه نباشید

ایتنا- مدیرعامل مخابرات به مردم اطمینان داده که آنتن‌های مخبراتی استاندارد هستند.
نگران امواج آنتن‌های تلفن همراه نباشید


مدیران مخابراتی تاکید کرده‌اند مردم نگران امواج آنتن‌های تلفن همراه نباشند، زیرا تمام تجهیزات این آنتن‌ها استاندارد است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، درباره‌ خطرآفرین بودن یا نبودن امواج آنتن‌های تلفن همراه بارها گزارش و مصاحبه و اظهار نظر منتشر شده اما در جدیدترین اظهارات مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به مردم اطمینان داده که فناوری به کار رفته در اپراتورهای تلفن همراه در ایران از جمله فناوری مورد استفاده توسط شرکت ارتباطات سیار، فناوری روز دنیاست.

بر اساس گفته‌های رسول سرائیان در ایران تمام استانداردهای بین‌المللی رعایت می‌شود و سازمان انرژی اتمی هم در راستای بررسی امواج و میزان خطر احتمالی آن با مخابرات همکاری دارد.

بر این اساس فناوری‌های به کار رفته در شبکه‌های مخابراتی، در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه هم استفاده می‌شود، بدین ترتیب تجهیزات مخابراتی به کار رفته در ایران از سه برند برتر جهان تامین می‌شود.

طبق اطلاعات نشریه ارتباطات، از سوی دیگر نقاط کور تلفن همراه مشکلی است که همچنان در کشور وجود دارد از بین بردن این نقاط کور مستلزم نصب آنتن BTS است و اگر به هر دلیلی امکان نصب آنتن نباشد، این نقاط همچنان کور می‌ماند.

این مشکل به گفته مسئولان باید با همکاری سایر سازمان‌ها، ارگان‌ها و مردم حل شود و اجازه دهند که شرکت مخابرات بر روی ساختمان‌ها و اماکن مورد نیاز آنتن نصب کند.
کد مطلب: 44124
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام