۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۲

یک برنامه همه‌کاره عالی برای کاربران آیفون

ایتنا - برعکس سیستم‌عامل اندروید، در سیستم‌عامل ios بخش مستقلی برای مدیریت روی فایل‌های دانلودشده یا به اصطلاح دانلود منیجر وجود ندارد.
یک برنامه همه‌کاره عالی برای کاربران آیفون


سیستم عامل ios در کنار تمام قابلیت‌ها و امکاناتی که در اختیار کاربران خود می‌گذارد، محدودیت‌هایی هم برای آن‌ها دارد. برای مثال برعکس سیستم‌عامل اندروید، در سیستم‌عامل ios بخش مستقلی برای مدیریت روی فایل‌های دانلودشده یا به اصطلاح دانلود منیجر وجود ندارد.


البته چنین محدودیت‌هایی با کمک برخی اپلیکیشن‌ها از پیش روی کاربران آیفون یا آپد برداشته شده است. بنابراین اگر از کاربران سیستم‌عامل ios هستید و به دنبال راهی برای مدیریت فایل‌های دانلودشده خود می‌گردید به شما اپلیکیشن Documents 5 را معرفی می‌کنیم.

در واقع اپلیکیشن Documents 5 یک PDFخوان، مدیا پلیر و دانلود منیجر قدرتمند است. شاید نخستین و بهترین ویژگی این برنامه طراحی و محیط جذاب کاربری آن است که مدیریت فایل و اسناد در آن را برای کاربران به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل می‌کند. حالا به کمک این اپ به‌راحتی و بدون هیچ محدودیتی می‌توانید فایل‌های مختلف در گوشی خود مانند عکس، ویدئو، موسیقی، فایل‌های office Microsoft ) word یا پاورپوینت)، فایل‌های زیپ و... را باز و به ویرایش آن‌ها بپردازید.

این اپ یک مرورگر داخلی هم دارد که از آن می‌توانید به عنوان یک مدیریت‌‌کننده فایل‌های دانلودشده یا دانلود منیجر استفاده کنید. اما تمام قابلیت‌های این برنامه کاربردی محدود به این‌ها نمی‌شود. یکی دیگر از قابلیت‌های ارزشمند اپلیکیشن Documents 5 تبادل فایل میان گوشی یا آی‌پد شما با رایانه شخصی به کمک سیستم وای‌فای است. برای استفاده از این امکان باید به بخش تنظیمات اپ بروید و گزینه Wifi Drive را فعال کنید.

حالا با این کار می‌توانید فایل‌های مد نظر خود را از طریق مرورگر میان گوشی و کامپیوترتان ردوبدل کنید. همگام‌سازی فایل‌ها در سرویس‌های ابری همچون iCloud، Dropbox، Google Drive از دیگر قابلیت‌های این برنامه است. Documents 5 با تمام امکانات کاربردیش به صورت رایگان از طریق اپ‌استور قابل دریافت است.

منبع: ایران
کد مطلب: 44095
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام