کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز آزمایشی طرح پیام‌های مخفیانه رمزگذاری شده در فیس‌بوک

29 تير 1395 ساعت 21:24

ایتنا- به‌تازگی شرکت فیس‌بوک دوره آزمایشی سیستم پیام‌دهی امنیتی خود را در سطحی محدود آغاز کرده است تا این طرح را برای عرضه عمومی آماده سازد.




به‌تازگی شرکت فیس‌بوک دوره آزمایشی سیستم پیام‌دهی امنیتی خود را در سطحی محدود آغاز کرده است تا این طرح را برای عرضه عمومی آماده سازد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، شبکه‌های اجتماعی در طول چند سال اخیر به‌شدت با عنوان هدف مشکلات امنیتی مطرح بوده‌اند و این امر بسیاری از کاربران را از حضور در این شبکه‌ها دلسرد کرده است.

حال کافی است تا به یاد بیاورید که دولت‌ها نیز به دنبال نفوذ به اطلاعات شبکه‌های اجتماعی جهت استفاده برای منافع خود هستند تا بدانید که چرا عرضه یک ساختار امنیتی جهت ارسال پیام در یک شبکه اجتماعی می‌تواند به‌عنوان یک مزیت بزرگ به‌حساب بیاید.


به‌تازگی فیس‌بوک طرح ارسال پیام‌های مخفی رمزگذاری شده خود را معرفی کرده است که این امر می‌تواند خبری خوش برای بسیاری از کاربران به‌حساب بیاید.
دوره آزمون این طرح توسط فیس‌بوک در سطحی محدود آغاز شده است و به‌موجب آن کاربران سیستم پیام‌رسان فیس‌بوک می‌توانند پیغام‌های مخفیانه خود را رمزگذاری کنند.

قرار است تا این سیستم در طول تابستان سال جاری به‌تدریج در مناطق مختلف تحت پوشش سیستم‌های فیس‌بوک در جهان توسعه پیدا کند.
به‌ این‌ ترتیب می‌توان گفت که به‌زودی و در طول چند ماه آینده شاهد عرضه جهانی این قابلیت امنیتی خواهیم بود.
 


کد مطلب: 44087

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44087/آغاز-آزمایشی-طرح-پیام-های-مخفیانه-رمزگذاری-شده-فیس-بوک

ايتنا
  https://www.itna.ir