کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پروژه مرموز آموزشی برای گوگل

سايت خبری ايتنا , 20 تير 1395 ساعت 0:01

ایتنا- به‌تازگی یکی از موسسان اندروید تمرکز اصلی کاری خود را بر روی پروژه مخفی شرکت گوگل در زمینه آموزش قرار داده است که این امر موجب ایجاد حجم بالایی از شایعات گشته است.




به‌تازگی یکی از موسسان اندروید تمرکز اصلی کاری خود را بر روی پروژه مخفی شرکت گوگل در زمینه آموزش قرار داده است که این امر موجب ایجاد حجم بالایی از شایعات گشته است.


به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، در حقیقت چندی است که شایعات مربوط به یک پروژه آموزشی ویژه برای شرکت گوگل در رسانه‌های جهانی انعکاس یافته است.

با این وجود به‌جز مسئولان این پروژه، هیچ‌کس نمی‌داند که قرار است این طرح چه چیزی را برای این شرکت به ارمغان بیاورد ولی سرانجام نخستین اطلاعات مربوط به این طرح نشان از این دارند که چه فردی مدیریت آن را بر عهده دارد.

 

ریچ ماینر که یکی از موسسان اندروید به‌حساب می‌آید و در حال حاضر در شرکت گوگل مشغول فعالیت است به‌عنوان سرپرست رسمی این طرح برگزیده شده است.

با این وجود ماینر از ارائه اطلاعات دراین‌باره طفره می‌رود. او دراین‌باره می‌گوید: «هنوز نمی‌دانم که ما در حال ساختن چه چیزی هستیم.»

البته بدون شک ماینر با مدیریت پروژه‌هایی که تعریف کاملا دقیق از جزئیات آن‌ها وجود ندارد چندان بیگانه نیست و خود او نیز این پروژه را به تجربیات قبلی خود تشبیه کرده و می‌گوید: «این طرح درست مانند طراحی اندروید برای ما است که سال‌ها به طول انجامید و یا پروژه وایلدفایر که ۲۵ سال پیش دستیار صوتی هوشمند به‌حساب می‌آمد نیز چنین شرایطی را داشته است.»

با این وجود باید این پروژه را بسیار مهم دانست زیرا موجب شده است که ماینر مجددا به شرکت گوگل بازگشته و با این شرکت همکاری داشته باشد.
 


کد مطلب: 44082

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44082/پروژه-مرموز-آموزشی-گوگل

ايتنا
  https://www.itna.ir