۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸

نرم افزاری ویژه برای کمک به حفظ محیط زیست

ایتنا- نرم‌افزاری ویژه برای تلفن همراه هوشمند وجود دارد که می‌توان با کمک آن برای نجات گونه‌های در حال انقراض در سطح جهانی اقدام کرد.
نرم افزاری ویژه برای کمک به حفظ محیط زیست


نرم‌افزاری ویژه برای تلفن همراه هوشمند وجود دارد که می‌توان با کمک آن برای حفظ محیط زیست از جمله نجات گونه‌های در حال انقراض در سطح جهانی اقدام کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، دنیای امروزی ما به‌واسطه فعالیت انسان‌ها برای سایر موجودات زنده به محیطی نامناسب تبدیل شده است.

این امر موجب شده است تا بسیاری از گونه‌ها در معرض انقراض قرار داشته باشند ولی متخصصان محیط زیست با همکاری شرکت‌های نرم‌افزاری به دنبال راه حلی جهانی برای کمک به این موجودات هستند.

 

به‌تازگی باغ‌وحش سن دیگو در ایالات متحده آمریکا اقدام به طراحی و ارائه نرم‌افزاری ویژه کرده است تا بتواند از کمک عموم جامعه برای نجات گونه‌های در حال انقراض بهره‌مند شود.

به کمک این نرم‌افزار ابداعی می‌توان اطلاعاتی درباره ظاهر و یا محیط‌های مورد علاقه برای زندگی این موجودات را در اختیار داشت و به‌نوعی با موجودات در معرض خطر بیش‌تر آشنا شد.

در صورت مشاهده گونه‌های در حال انقراض می‌توان بلافاصله به کمک این نرم‌افزار موقعیت مکانی مشاهده آن‌ها را به ثبت رسانده در اولین نوبت آنلاین شدن اطلاعات مربوطه را به مسئولان باغ‌وحش سن دیگو ارسال کرد تا آن‌ها بتوانند اقداماتی را برای کمک به این موجودات انجام بدهند.
 
کد مطلب: 44080
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام