۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۵

فناوری‌های پوشیدنی اطلاعات محرمانه شما را لو می‌دهند

ایتنا- متخصصان امنیتی اعلام کرده‌اند که این امکان وجود دارد که به کمک اطلاعات جابه‌جا شده بر روی فناوری‌های پوشیدنی بتوان به رمز کاربری سیستم‌های مختلف مورد استفاده توسط کاربر پی برد.
فناوری‌های پوشیدنی اطلاعات محرمانه شما را لو می‌دهند


متخصصان امنیتی اعلام کرده‌اند که این امکان وجود دارد که به کمک اطلاعات جابجا شده بر روی فناوری‌های پوشیدنی بتوان به رمز کاربری سیستم‌های مختلف مورد استفاده توسط کاربر پی برد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquire، فناوری‌های پوشیدنی به‌عنوان یکی از موارد بسیار پیچیده در دنیای فناوری در حال تقلا برای یافتن جایگاه مناسب هستند.

این فناوری‌ها از یک‌سو با تبلیغات گسترده شرکت‌های تولید کننده همراه هستند ولی از سوی دیگر نکات منفی خاصی را در خود جای داده‌اند که می‌تواند موجب نگرانی خریداران احتمالی آنها شود.

 

بر اساس تحقیقات جدیدی که متخصصان امنیتی در محیط‌های آزمایشگاهی انجام داده‌اند، مشخص شده است که این رده از فناوری‌ها می‌توانند منجر به در معرض خطر قرار گرفتن اطلاعات شخصی کاربران شوند.

بر اساس این تحقیقات جریان داده‌های موجود در این ابزارها می‌تواند موجب شود که هکرها این قابلیت را داشته باشند که به رمزهای عبور مختلف برای سیستم‌های مورد استفاده در دستگاه‌های کاربران دسترسی پیدا کنند.

شایان ذکر است که محققان توانسته‌اند تا هک یاد شده را با دقتی ۸۰ درصدی به انجام برسانند که همین امر میزان جدی بودن این مشکل را نشان می‌دهد. بااین‌حال کشف این مشکل توسط محققان امنیتی را می‌توان به فال نیک گرفت زیرا ممکن است پیش از اقدام هکرها، راه حلی برای این معضل یافت شود.
 
کد مطلب: 44077
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام