۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۳

خدمات ویژه یاهو از طریق پیام‌رسان فیس‌بوک

ایتنا- به‌تازگی شرکت یاهو اقدام به طراحی چند روبات داخلی سیستم پیام‌رسان فیس‌بوک کرده است که خدمات مختلفی مانند ارائه وضعیت آب و هوا را به کاربران عرضه می‌کند.
خدمات ویژه یاهو از طریق پیام‌رسان فیس‌بوک


به‌تازگی شرکت یاهو اقدام به طراحی چند روبات داخلی سیستم پیام‌رسان فیس‌بوک کرده است که خدمات مختلفی مانند ارائه وضعیت آب و هوا را به کاربران عرضه می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، تقریبا بیست سال پیش قدرت امروزی گوگل در دنیای دیجیتال در اختیار شرکت یاهو بود و این شرکت یکه‌تاز عرصه اینترنت به‌حساب می‌آمد.

با این وجود شرایط برای این کمپانی چندان مساعد پیش نرفت و امروزه شاهد این هستیم که خدمات یاهو به‌واسطه موفقیت شرکت‌های دیگر در محیط اینترنت عرضه می‌شود.

 

در همین راستا به‌تازگی یاهو به سراغ سیستم پیام‌رسان فیس‌بوک یا همان فیس‌بوک مسنجر رفته است تا با استفاده از این پیام‌رسان پرکاربرد اقدام به ارائه خدماتی ویژه کند.

این خدمات شامل روبات‌های مختلفی هستند که با استفاده از آنها می‌توان اطلاعات مختلفی مانند اخبار، وضعیت آب و هوا و... را به‌صورت پیغام‌های متنی روزانه دریافت کرد.

این امکانات به‌صورت انتخابی توسط کاربر فعال می‌شوند و یکی از موارد جالب آن که مورد استقبال قرار گرفته است را می‌توان یک شخصیت کارتونی به نام Boo دانست که در حقیقت یک میمون فانتزی برای تلطیف محیط این سیستم است.
 
کد مطلب: 44076
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام