۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۴

هند بالاترین آمار مرگ و میر برای گرفتن عکس سلفی را دارد

ایتنا - میانگین سن افرادی که بر اثر گرفتن عکس سلفی جان خود را از دست دادند ۲۱ سال گزارش شده است.
هند بالاترین آمار مرگ و میر برای گرفتن عکس سلفی را دارد


اخیرا یک توریست آلمانی به شهر ماچو پیچو در کشور پرو سفر کرده بود که به دلیل یک پرش نادرست در منطقه ممنوعه برای گرفتن عکس سلفی متفاوت جان خود را از دست داد.


به گزارش ایتنا به نقل از نکست‌وب، دقیقا یک روز قبل از این اتفاق توریست دیگری برای گرفتن عکس سلفی در بالای آبشار گوکتا در کشور پرو تلاش می‌کرد زاویه بهتری را انتخاب کند که اون نیز پس از سقوط کشته شد.

اگرچه سلفی هنوز به عنوان دلیل اصلی مرگ و میر در جهان شناخته نشده است، ولی این اتفاقات باعث شد تعداد کسانی به دلیل گرفتن عکس سلفی جان خود را از دست بدهند افزایش یابد.

براساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی محققان مرکز Priceonomics، مهم‌ترین دلیل مرگ و میر در جریان گرفتن عکس‌های سلفی سقوط از روی ارتفاع است. میانگین سن افرادی که بر اثر گرفتن عکس سلفی جان خود را از دست دادند ۲۱ سال گزارش شده است و کارشناسان می‌گویند ۷۵ درصد آنها را مردان تشکیل می‌دادند.

 

این مرکز تحقیقاتی دریافت که مردان تمایل بیشتری به گرفتن عکس‌های سلفی خطرناک دارند و زنان ترجیح می‌دهند عکس‌های سلفی عمومی بگیرند.

ژانویه امسال روزنامه واشنگتن‌ پست گزارش داد هند بیشترین آمار مرگ و میر بر اثر عکس‌های سلفی را دارد و به همین خاطر دولت این کشور در بسیار از مناطق علامت «گرفتن عکس سلفی ممنوع» را نصب کرده است. هندی‌هایی که تاکنون به دنبال گرفتن عکس سلفی جان خود را از دست دادند در گروه سنی ۱۵ تا ۲۵ سال بودند.
 
کد مطلب: 44059
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام