۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۶

ایکس‌باکس‌وان درمقابل پلی‌استیشن۴

خون به پا می‌شود
ایتنا - دو دشمن همیشگی برای ضرب شصت نشان دادن به همدیگه حسابی از همایش ای‌تری ۲۰۱۶ به نفع خود استفاده کردند.
ایکس‌باکس‌وان درمقابل پلی‌استیشن۴


در حالت کلی همایش اي‌تري ۲۰۱۶ صرفا مربوط به مایکروسافت و سونی نمی‌شود اما به این دلیل که این دو کمپانی سر رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

در ادامه؛ خلاصه‌اي از عملکرد سونی و مایگروسافت آورده شده تا شاهد این باشیم که در آینده کدام یک از این دو کمپانی پشت یکدیگر را به خاک می‌مالند.

Xbox One .۱
مایکروسافت در این همایش این دفعه با دست پر ظاهر شد. بازی‌های جدید زیاد و دو معرفی سخت‌افزاری به نام‌های Xbox One s و پروژه Scorpio و ساخت فناوری که باعث می‌شود بازی‌های ایکس‌باکس را از طریق ویندوز انجام داد که اسم این ویژگی Xbox Play Anywhere است.

چگونه بازی‌های ایکس‌باکس‌وان را در ویندوز ۱۰ بازی کنیم
در بحث معرفی بازی مایکروسافت تقریبا برای سال ۲۰۱۶ و ما بعد آن بازی‌های چشمگیری را رونمایی کرده است. و با توجه به سیستم جدید Xbox Play Anywhere این بازی‌های قادر خواهند بود که بر روی ویندوز ۱۰ اجرا شود.

در زیر جدول بازی‌های انحصاری مایروسافت آورده شده است:



در قسمت سخت‌افزاری که مایکروسافت خیلی وقت بود که خبر آن را اعلام کرده بود، Xbox One s است که از لحاظ فیزیکی لاغر و از خود one می باشد. از لحاظ فیزیکی این کنسول قابلیت ساپورت کردن بازی‌هایی با کیفیت 4K را دارد همچنین می‌تواند بازی هایی با ویدیوهایی با فرمت HDR نمایش دهد.

اما پروژه اسکورپیو چیست؟ نسل جدید کنسول‌های ایکس باکس است علی رغم به داشتن همه امکانات Xbox One s می‌تواند از هدست واقعیت گرا مجازی پشتیبانی کند. البته لازم به نگرانی برای کاربران نیست چون بازی های Xbox One s و Xbox One باهم فرق ندارند و برای هردو بازی ساخته می‌شود.

PlayStation 4
سونی رسما تایید کرد که پلی استیشن دیگری به نام Neo در راه است. اما در این همایش سونی از این کنسول رونمایی نگرد به جای آن از هدست واقعیت گرا مجازی سخن به میان آورد.
هدست واقعیت‌گرا سونی در ماه اکتبر برای بسیاری از بازی‌های روانه بازی‌های می‌شود.

در جدول زیر بازی های انحصاری PlayStation 4 آمده است:

کد مطلب: 44046
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام