۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۷

ابزاری برای کپی کردن فونت‌های مختلف

ایتنا- به‌تازگی دستگاهی جدید روانه بازار شده است که می‌تواند با قرار گرفتن در برابر هریک از فونت‌های موجود در یک متن آن‌ها را شناسایی کرده و به نرم‌افزار ایندیزاین انتقال بدهد.
ابزاری برای کپی کردن فونت‌های مختلف


به‌تازگی دستگاهی جدید روانه بازار شده است که می‌تواند با قرار گرفتن در برابر هریک از فونت‌های موجود در یک متن آنها را شناسایی کرده و به نرم‌افزار ایندیزاین انتقال بدهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، نرم‌افزار شازم برای تلفن‌های همراه هوشمند قابلیت شناسایی موسیقی‌های در حال پخش را به ارمغان آورده است و حال به نظر می‌رسد که این مدل شناسایی برای طراحان نیز قابل استفاده خواهد بود.

البته این امر به این معنی نیست که طراحان بخواهند یک فایل موسیقی را شناسایی کنند بلکه به کمک سیستم جدید طراحی شده این امکان را خواهند داشت که فونت متون را شناسایی کرده و مورد استفاده قرار بدهند.

 

این دستگاه که اسپکتور نام دارد می‌تواند با قرار گرفتن بر روی یک متن تایپ شده به‌خوبی مشخصات فونت به‌ کار رفته در آن را شناسایی کرده و اطلاعات به‌ دست‌ آمده را به نرم‌افزار محبوب طراحی به نام ایندیزاین انتقال بدهد.

علاوه بر این، این دستگاه این قابلیت را نیز دارد که بتواند رنگ به‌کاررفته برای متون را نیز شناسایی کرده و به‌صورت دقیق به سیستم انتقال بدهد.

البته هنوز این دستگاه در حد یک طرح پیش ساخت یا پروتوتایپ است و تا عرضه رسمی آن به بازار باید مدتی به انتظار نشست.
 
کد مطلب: 44033
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام