کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پروژه انحصاری گوگل در زمینه فناوری‌های پوشیدنی

28 تير 1395 ساعت 17:29

ایتنا- به نظر می‌رسد که شرکت گوگل به‌اندازه کافی منتظر شرکت‌های دیگر نشسته است و از عدم توفیق پروژه‌های مربوط به فناوری‌های پوشیدنی اندرویدی چندان راضی نیست زیرا گفته می‌شود به‌زودی این شرکت محصول اختصاصی خود در این رده را تولید خواهد کرد.




به نظر می‌رسد که شرکت گوگل به اندازه کافی منتظر شرکت‌های دیگر نشسته است و از عدم توفیق پروژه‌های مربوط به فناوری‌های پوشیدنی اندرویدی چندان راضی نیست زیرا گفته می‌شود به‌زودی این شرکت محصول اختصاصی خود در این رده را تولید خواهد کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Gizmodo، فناوری‌های همراه همواره در ابتدای راه خود با دشواری‌هایی روبرو هستند که ممکن است سرنوشت نهایی آنها را در چند سال نخست کاملا تغییر بدهد.

اکنون فناوری‌های پوشیدنی بر پایه سیستم عامل اندروید نتوانسته‌اند در حدی که انتظار می‌رفته است موفق ظاهر شوند و همین امر موجب نگرانی شرکت گوگل را فراهم آورده است.

 

بر اساس شایعات منتشر شده در شبکه اینترنت به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد به این شرایط خاتمه داده و خودش اقدام به طراحی یک محصول دیگر در این رده بنماید.

بر اساس این شایعات به‌زودی شاهد عرضه دو فناوری پوشیدنی اندرویدی توسط خود گوگل خواهیم بود که ممکن است از نام اختصاصی محصولات این شرکت یعنی نکسوس بهره‌مند شوند.

هنوز درباره قابلیت‌های این محصولات هیچ اطلاعاتی وجود ندارد ولی با توجه به سابقه خوب گوگل در زمینه تلفن‌های همراه سری نکسوس می‌توان انتظار داشت تا محصولاتی نیرومند و خوش‌ساخت را شاهد باشیم.
 


کد مطلب: 44021

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44021/پروژه-انحصاری-گوگل-زمینه-فناوری-های-پوشیدنی

ايتنا
  https://www.itna.ir