۰
plusresetminus
جمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۶

افزوده شدن قابلیتی ویژه به خودروی گوگل

ایتنا- به‌تازگی شرکت گوگل خدمات جدیدی را به خودروی بدون راننده خود افزوده است که این خدمات در راستای حفاظت از رانندگان وسایل نقلیه دارای دوچرخ طراحی شده‌اند.
افزوده شدن قابلیتی ویژه به خودروی گوگل


به‌تازگی شرکت گوگل خدمات جدیدی را به خودروی بدون راننده خود افزوده است که این خدمات در راستای حفاظت از رانندگان وسایل نقلیه دارای دوچرخ طراحی شده‌اند.


به گزارش ایتنا از  رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، خودروهای بدون راننده همچنان راه زیادی را به تبدیل شدن به یک استاندارد قابل پذیرش در سطح بین‌المللی در پیش دارند.

با این‌ وجود شرکت‌هایی مانند گوگل تلاش‌های خود را برای بهبود کیفیت این خودروها روزبه‌روز افزایش می‌دهند و خدمات جدیدی را برای امنیت بیش‌تر سرنشینان این خودروها و افراد حاضر در مسیر ارائه می‌کنند.

 

به‌تازگی شرکت گوگل خدمات جدید را برای خودروی بدون راننده خود معرفی کرده است که به‌ موجب این خدمات می‌توان انتظار داشت تا امنیت افراد موتورسوار و افراد سوار بر دوچرخه در هنگام حضور این خودرو در جاده حفظ شود.

در گزارش مربوط به خودروهای بدون راننده گوگل این‌گونه درج شده است که این خودروها به حسگرهایی ویژه مجهز شده‌اند که می‌تواند نشانه‌های ارائه شده با دست که جهت تعیین مسیر توسط رانندگان دوچرخه و موتورسیکلت به کار می‌رود را شناسایی کند.

به این ترتیب می‌توان گفت که این خودروها یک گام دیگر به استانداردهای امنیتی مورد نیاز برای حضور در خیابان‌ها نزدیک شده‌اند و این امر می‌تواند درنهایت به بهبود کلی کیفیت خودروهای بدون راننده ختم شود.
 
کد مطلب: 44016
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام