کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خرید یک شرکت استارت‌آپ ویژه برای ارائه خدمات منحصربه‌فرد توسط گوگل

20 تير 1395 ساعت 15:06

ایتنا- شرکت گوگل به‌تازگی اقدام به خرید یک شرکت استارت‌آپ کرده است که به‌موجب بهره‌گیری از تخصص این شرکت می‌توان به‌زودی انتظار امکان شناسایی اشیا توسط تلفن‌های همراه هوشمند را داشت.




شرکت گوگل به‌تازگی اقدام به خرید یک شرکت استارت‌آپ کرده است که به‌موجب بهره‌گیری از تخصص این شرکت می‌توان به‌زودی انتظار امکان شناسایی اشیاء توسط تلفن‌های همراه هوشمند را داشت.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، شرکت گوگل موفق شده است تا شرکت استارت‌آپ فرانسوی مود استوک را خریداری کرده و به عضو جدید خانواده خود تبدیل کند.

این شرکت به‌صورت تخصصی دارای قابلیت ارائه خدمات ویژه‌ای است که می‌تواند موجب شود تا بتوان به کمک تلفن‌های همراه هوشمند به‌صورت مستقیم اشیاء مختلف را شناسایی کرد.

 

محصول مود استوک برخلاف سایر موارد مشابه ارائه شده (از مجله نرم‌افزار شناسایی اشیاء گوگل) بیش‌تر بار محاسباتی را بر روی دوش تلفن همراه قرار خواهد داد در حالی‌ که سایر موارد یاد شده بیش‌تر بر روی سرورهای آنلاین تکیه داشته‌اند.

به نظر می‌رسد که با توجه به این امر که گوگل در حال حاضر فناوری شناسایی اشیا را در حد قابل قبولی در اختیار دارد، این فناوری خواهد توانست تا بعد جدیدی را به سیستم حال حاضر بیفزاید که شاید انجام آن در محیط داخلی شرکت گوگل دشوارتر از خریداری کردن یک شرکت بوده است.

به این ترتیب تا چندی دیگر می‌توانید با قرار دادن اشیاء در مقابل دوربین تلفن همراه خود، نام و اطلاعات مهمی را درباره آنها دریافت کنید که این امر می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.
 


کد مطلب: 44014

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/44014/خرید-یک-شرکت-استارت-آپ-ویژه-ارائه-خدمات-منحصربه-فرد-توسط-گوگل

ايتنا
  https://www.itna.ir