۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

تغییر سیاست شرکت اپل

ایتنا- بر اساس شایعات منتشر شده قرار است تا نسل بعدی تلفن‌های همراه هوشمند شرکت اپل دارای حافظه‌ای دو برابر نسل فعلی خود باشد.
تغییر سیاست شرکت اپل


بر اساس شایعات منتشر شده قرار است تا نسل بعدی تلفن‌های همراه هوشمند شرکت اپل دارای حافظه‌ای دو برابر نسل فعلی خود باشد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، شرکت اپل به‌شدت در زمینه سخنان خود سست‌عنصر به نظر می‌رسد و بارها در طول مدت‌زمانی کوتاه شاهد چرخش ۱۸۰ درجه‌ای مسئولان این شرکت نسبت به موضع خود بوده‌ایم.

در آخرین نمونه از این موارد شاهد این هستیم که مسئولان اپل تنها یک سال پس‌ازاین که اعلام کرده بودند که تنها ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برای تلفن‌های همراه هوشمند کافی به نظر می‌رسد، قصد دارند تا حافظه داخلی نسل بعدی سری آیفون را افزایش بدهند.

 

بر اساس شایعات گفته می‌شود که نسل بعدی آیفون قرار است تا بر روی مدل پایه خود حافظه‌ای ۳۲ گیگابایتی داشته باشد و به این ترتیب به‌ صورت بدیهی قیمت این محصولات نیز دستخوش تغییر خواهد شد.

اپل از سال ۲۰۰۹ که مدل 3GS را با حافظه‌ای ۱۶ گیگابایتی روانه بازار مصرف کرد، نسبت به این حجم به‌عنوان یک استاندارد نگاه می‌کرد ولی با توجه به پیشرفت فناوری انتظار افزایش میزان حافظه در دستگاه‌های این شرکت چندان عجیب نبود.

بسیاری از کاربران اپل پس از دریافت آخرین به‌روزرسانی سیستم عامل خود با مشکلات متعددی در زمینه کم بودن حافظه داخلی دستگاه روبرو شده بودند.

حال کافی است در نظر بگیرید که فیلم‌برداری با کیفیت 4K به‌عنوان یک قابلیت موجود برای نسل بعدی آیفون تا چه حد می‌تواند یک دستگاه ۱۶ گیگابایتی را با مشکل مواجه کند و به همین دلیل نیز می‌توان این اقدام اپل را بسیار مفید ارزیابی کرد.
 
کد مطلب: 44009
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام