۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۹
عکسی که دردسرساز شد

گاف عجیب هواوی در شبکه‌های اجتماعی!

ایتنا - به‌تازگی شرکت هواوی در صفحه رسمی خود در گوگل پلاس عکسی را منتشر کرد که ادعا شده بود توسط پرچمدار جدید این شرکت، P9 گرفته شده... اما قبل از ارسال عکس یک چیز را فراموش کرده بودند!
گاف عجیب هواوی در شبکه‌های اجتماعی!



روز گذشته سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند چینی، هواوی، عکسی را در اکانت گوگل پلاس شرکت پست کرد که بلافاصله دردسرساز شد.



به گزارش ایتنا از Teh Verge در خبر منتشره، هواوی با استفاده از این عکس قدرت سیستم دو دوربین گوشی پرچمدار خود، P9 را به نمایش گذاشت.
البته این عکس واقعا عکس خوبی است با توازن رنگی عالی، رنگ‌هایی غنی و البته پخش نور عالی. فقط یک مشکل کوچک وجود داشت: این عکس با استفاده از یک دوربین حرفه‌ای  DSLR گرفته شده‌است!




نکته‌ای که مسئول صفحه گوگل پلاس شرکت فراموش کرده این است که این شبکه اجتماعی متادیتای EXIF هر عکس را در دسترس مخاطب قرار می‌دهد. سپس Android Police هم کمی تجسس به خرج داد و فاش کرد که عکس مذکور با یک دوربین Canon EOS 5D MarkIII و یک لنز EF70-200mm f/2.8L IS USM گرفته شده‌است؛ یعنی ترکیبی که نزدیک به هفده میلیون تومان برای شما آب می‌خورد!!

البته پست مذکور پس از این اتفاق پاک شد، اما در متن آن ذکر شده بود که:
«موفق شدیم یک طلوع زیبا را با "اِلا" ثبت کنیم. دوربین دوتایی لایکا در HuwaweiP9 باعث می‌شود که عکاسی در نور کم به یک لذت تبدیل شود.»

حالا با این اتفاق که برای هواوی گران تمام شد، بر تمام مدیران صفحات شبکه‌های اجتماعی واجب است که قبل از پست عکس در صفحه رسمی شرکت، کمی دقت کنند!
 
کد مطلب: 44001
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام