۰
plusresetminus
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۴

گوگل: با جمع‌آوری اطلاعات تبلیغات دقیق‌تری را نشانتان می‌دهیم

ایتنا - گوگل به دنبال استفاده بهینه از اطلاعات جمع‌آوری شده از کاربران به منظور نمایش آگهی‌های تبلیغاتی بهتر و دقیق‌تر برای آنان است.
گوگل: با جمع‌آوری اطلاعات تبلیغات دقیق‌تری را نشانتان می‌دهیم


به گزارش ایتنا از فارس، این شرکت همچنین قصد دارد شیوه‌های متنوع‌تری را برای گردآوری داده در مورد ویژگی‌های کاربرانش به کار بگیرد تا شناخت کامل تری در مورد روحیات، خصوصیات شخصی و کاری و ... آن‌ها جمع آوری کند و بتواند تبلیغاتی را در معرض دید آنان قرار دهد که کاملا با نیازها و سلایقشان سازگاری داشته باشد.


اما گوگل برای انجام چنین اقداماتی و با توجه به قانون‌شکنی‌های قبلیش، چاره‌ای جز کسب اجازه از کاربران خود ندارد. به‌همین منظور قرار است در هفته‌های آینده کاربران گوگل شاهد نمایش پیام‌هایی در جیمیل یا مرورگر کروم باشند که در آن‌ها از کاربران خواسته‌شده نوع جدیدی از شخصی‌سازی تبلیغات به نمایش درآمده را بپذیرند.

اگر شما این تغییرات را بپذیرید، گوگل از اطلاعاتی که در موردتان از طریق جستجوگر، مرورگر کروم، یوتیوب و ... گردآوری کرده برای نمایش آگهی‌های دقیق‌تر و خاص‌تر بهره می‌گیرد. گوگل با دو میلیون نفر از مالکان و طراحان سایت‌ها و appهای مختلف در زمینه انتشار تبلیغات آنلاین همکاری دارد.

کارشناسان امنیتی به کاربران گوگل توصیه کرده‌اند به منظور حفظ امنیت و حریم شخصی خود از موافقت با این درخواست گوگل که ممکن است منجر به افشای گسترده اطلاعات شخصی آن‌ها در فضای مجازی شود، خودداری کنند.
کد مطلب: 43885
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام